Apple skarżone za wady iPhone’a 3G

21.08.2008
Apple skarżone za wady iPhone’a 3G

Tego można było się spodziewać, szczególnie po konsumentach w Stanach Zjednoczonych. Niezadowolona klientka firmy Apple, która zakupiła iPhone’a 3G wniosła pozew przeciwko producentowi oskarżając go o podawanie nieprawdy w przekazach marketingowych na temat szybkości nowego telefonu Apple.

Jessica Alena Smith z Alabamy w Stanach Zjednoczonych ma nadzieję, że jej sprawa stanie się pozwem zbiorowym przeciwko Apple. Według Pani Smith, działanie i funkcjonalność iPhone’a 3G jest niezgodna z przekazem reklamowym Apple. „Nie dało się nie zauważyć w telewizji reklam iPhone’a 3G, które mówiły, że to urządzenie „dwa razy szybsze za 50% ceny”, argumentuje Jessica Smith w pozwie. Wkrótce po zakupie telefonu zdała sobie sprawę, że połączenia internetowe, e-maile, SMS i inne narzędzia komunikacyjne działają dużo wolniej niż obiecywano. Ponadto tylko w ? czasu użytkowania iPhone’a 3G udało się Pani Smith połączyć z siecią 3G w AT&T, pomimo faktu, że na terenie, w którym Pani Smith mieszka jest doskonałe pokrycie siecią 3G w AT&T.

Apple wydało właśnie aktualizację oprogramowania iPhone’a do wersji 2.0.2, która miała przynieść poprawę działania 3G. Niemniej jednak większość niedociągnięć nie zostało rozwiązanych i, według ostatnich wypowiedzi Steve’a Jobsa, zostaną rozwiązane nie wcześniej niż we wrześniu.

Jessica Smith żąda od Apple naprawienia lub wymienienia wadliwego iPhone’a 3G oraz zapłaty stosownego odszkodowania.

Nie ma to jak złapać duże firmy na niedociągnięciach. Jest wtedy szansa na spore pieniądze. System prawny w Stanach Zjednoczony jest przyjazny konsumentowi, szczególnie jeśli chodzi o sprawy przeciwko naprawdę dużym graczom.

Problemy Apple z iPhone’m 3G to nie jedyny powód do narzekań na jakość produktów oznaczonych nadgryzionym jabłuszkiem w ostatnim czasie.

Tagi:
Advertisement

Dołącz do dyskusji

Advertisement
Advertisement