Czyżby Kuba Wojewódzki miał dość problemów z Facebookiem? Showman zawitał na Twittera

Artykuł/Social media 07.08.2015
Czyżby Kuba Wojewódzki miał dość problemów z Facebookiem? Showman zawitał na Twittera

Kuba Wojewódzki dobrze sobie radzi w mediach społecznościowych. Jego facebookowy fanpage “Kuba Wojewódzki – Król TVN” lubi blisko 600 tys. osób, a konto na Instagramie obserwuje ponad 65 tys. użytkowników. To bardzo dobre wyniki, jak na polskie realia.

Popularny showman miał jednak z Facebookiem sporo problemów, gdyż jego konto często było blokowane. Działo się to na wskutek sporej liczby zgłoszeń wysyłanych do administracji serwisu przez użytkowników, którzy uważali, że Wojewódzki przekraczał swoimi wpisami i komentarzami granice dobrego smaku.

Trudno polemizować z tym, że samozwańczy Król TVN-u lubi wypalić z grubej rury. Jednak Facebook wyjaśnił popularnemu redaktorowi, że nie tylko liczba zgłoszeń wpływa na to, iż administracja serwisu podejmuje decyzje o blokadzie kont. Wszystkie takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie, więc fakt, że konto było blokowane świadczy o tym, że Wojewódzki rzeczywiście czasem przeginał na fejsie. A przynajmniej robił to według Facebooka.

Nie dziwi zatem fakt, że Kuba Wojewódzki postanowił założyć konto na Twitterze, który słynie z bardziej swobodnego podejścia do moderacji treści publikowanych przez użytkowników.

Wojewódzki poinformował o utworzeniu konta na Twitterze za pomocą Facebooka.

czarny czwartekk.Twitter – Kuba Wojewódzki@KubaQbavoo

Posted by Kuba Wojewódzki – Król TVN on 5 sierpnia 2015

 

Obecnie konto KubaQbavoo nie ma zbyt wielu obserwujących, a sam Wojwódzki tweetnął do tej pory zaledwie dwa razy:

Patrząc na olbrzymią popularność Wojewódzkiego na Facebooku i to, jak potrafi wykorzystać media społecznościowe do robienia szumu wokół własnej osoby pozwala przypuszczać, że w nieodległej przyszłości, jego twitterowe konto stanie się jednym z najpopularniejszych w polskojęzycznej części serwisu.

Oczywiscie o ile Kuba Wojewódzki będzie z niego aktywnie korzystał. Bo nie od dziś wiadomo, że głównym problemem Twittera jest to, że nie potrafi on przekonać użytkowników do aktywności, a usługa zasypana jest kontami, które zostały szybko utworzone i równie szybko porzucone.

Czytaj również: 

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement