WPIS SPONSOROWANY: Automat do drukowania tanich książek, czyli koniecznie weź udział w konkursie Forda Polska

25.03.2011
WPIS SPONSOROWANY: Automat do drukowania tanich książek, czyli koniecznie weź udział w konkursie Forda Polska

Trwa proces zbierania zgłoszeń do konkursu Forda Polska na trzy najbardziej innowacyjne projekty naukowe lub techniczne, które mają w praktyczny sposób pomagać ludziom w życiu. Fanpage Forda Polska na Facebooku zdobył ponad 4,6 tys. fanów, a i zgłoszeń konkursowych jest już całkiem sporo. Jeśli chcecie by i Wasz projekt znalazł się wśród ocenianych w konkursie, musicie się spieszyć. Pozostał dokładnie tydzień na przygotowane i zgłoszenie projektów. Opłaca się zrobić to jak najszybciej, bo w specjalnej aplikacji na Facebooku, organizatorzy na bieżąco poddają pod ocenę fanów kolejne projekty. Jest więc szansa, że więcej osób zapozna się z projektem.

Przypomnijmy: Ford Polska adresuje swój konkurs do każdego kto chce wspierać ciekawe, polskie inicjatywy naukowo-techniczne: entuzjastów nowych technologii i popularnej nauki, licealistów, studentów, doktorantów, oraz wszystkich prowadzących innowacyjne projekty, którym brakuje finansowego wsparcia na dalsze badania, czy zakup niezbędnego sprzętu. Autorzy trzech najlepszych projektów zyskają dofinansowanie w postaci do 30 tys. zł każdy. Jest więc o co walczyć. Spider’s Web jest jednym z komercyjnych partnerów medialnych akcji.

Na fanpage’u Forda Polska na Facebooku, na którym rozgrywany jest konkurs, można znaleźć specjalną aplikację, w której prezentowane są zgłoszenia i za pomocą której można dodawać swoje projekty. Każdy zgłoszony pomysł jest oceniany przez fanów Forda Polska za pomocą przycisków „popieram” lub „nie popieram” oraz dyskutowany w specjalnym bloku komentarzy. Trzeba przyznać, że całość wygląda bardzo profesjonalnie, a autorzy poszczególnych pomysłów mogą liczyć na bardzo wnikliwe i wyczerpujące komentarze obserwatorów. To budujące, że poważny skądinąd charakter konkursu rzeczywiście doczekał się poważnej skądinąd oprawy, do której dostosowali się komentujący.

Wśród aktualnych TOP 10 projektów, czyli takich, które są najwyżej oceniane przez fanów Forda Polska na Facebooku, są między innymi: automat do samoobsługowego drukowania tanich książek, otwarty system multimedialny PC/MAC/Android w każdym aucie, Sleep Beep, czyli nie zaśniesz przed kółkiem, osłona elastyczna na energochłonne bariery drogowe, czy lustro-ekran dla salonów fryzjerskich. Jak widać, pomysłowość biorących udział w konkursie uczestników stoi na bardzo wysokim poziomie, podobnie jak opisy niektórych projektów, którym naprawdę nie brakuje nic do tzw. skróconego biznes-planu.

Przy okazji promocji konkursu na Facebooku, Ford Polska prowadzi całkiem sprawną komunikację wokół najnowszej odsłony jednego z najważniejszych produktów w swoim portfolio – Forda Focusa. W końcu konkurs jest jednym z promocyjnych elementów strategii promocyjnej wprowadzenia na rynek nowego Focusa. Patrząc marketingowym okiem, trzeba otwarcie przyznać, że Ford udanie prowadzi swoją politykę komunikacyjną na Facebooku – bez zbędnego nadęcia, bez przesadnej egzaltacji, za to z interesującym komunikatem informacyjnym. Przy okazji tworzy się całkiem prężna społeczność użytkowników Fordów Focusów poprzednich generacji, którzy prezentują swoje opinie na temat samochodu na ścianie fanpage’a Forda Polska.

Dobrze to wygląda.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement