Audi A4 promuje się? w AppStore

23.08.2008
Audi A4 promuje się? w AppStore

Po fatalnie rozegranym marketingu szeptanym Orange przy premierze iPhone’a 3G w Polsce warto spojrzeć jak niestandardowe formy reklamy implementują ci najlepsi. W AppStore pojawiła się właśnie aplikacja Audi A4 Driving Challenge. 

Za pomocą bardzo „chodliwego” tematu iPhone’a i świetnie odbieranego sklepu z aplikacjami zewnętrznymi AppStore, producent samochodów Audi prezentuje swoje najnowsze dzieło.
Gierka Audi A4, mimo swojej całkiem zgrabnej grywalności, jest po prostu narzędziem marketingowym, promocyjnym gadżetem mającym za zadanie zdobycie dla marki A4 pozytywnych skojarzeń z marką iPhone’a. Prosto z gry można przenieść się do specjalnie przygotowanej witryny internetowej dla iPhone’a, na której prezentowany jest nowy model Audi A4.

Tagi:

Dołącz do dyskusji

Advertisement