REKLAMA

Audi A4 promuje się? w AppStore

23.08.2008 19.38
Audi A4 promuje się? w AppStore
REKLAMA
REKLAMA

Po fatalnie rozegranym marketingu szeptanym Orange przy premierze iPhone’a 3G w Polsce warto spojrzeć jak niestandardowe formy reklamy implementują ci najlepsi. W AppStore pojawiła się właśnie aplikacja Audi A4 Driving Challenge. 

Za pomocą bardzo „chodliwego” tematu iPhone’a i świetnie odbieranego sklepu z aplikacjami zewnętrznymi AppStore, producent samochodów Audi prezentuje swoje najnowsze dzieło.
Gierka Audi A4, mimo swojej całkiem zgrabnej grywalności, jest po prostu narzędziem marketingowym, promocyjnym gadżetem mającym za zadanie zdobycie dla marki A4 pozytywnych skojarzeń z marką iPhone’a. Prosto z gry można przenieść się do specjalnie przygotowanej witryny internetowej dla iPhone’a, na której prezentowany jest nowy model Audi A4.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA