Polski supermarket online BDsklep.pl zamierza konkurować z zagranicznymi gigantami

Polski supermarket online BDsklep.pl zamierza konkurować z zagranicznymi gigantami

Polski supermarket online BDsklep.pl zamierza konkurować z zagranicznymi gigantami

Rynek zakupów spożywczych online rośnie dynamicznie, wraz z nim zmienia się BDsklep.pl – jeden z najstarszych sklepów spożywczych online w Polsce.

Gdy w 2006 r. firma Brand Distribution otwierała swój sklep internetowy tylko nieliczni klienci robili zakupy spożywcze przed ekranem komputera, nie wspominając o smartfonach, które dopiero czekały na rewolucję. W 2019 r. rynek wygląda zgoła inaczej.

Z ubiegłorocznego raportu „E-commerce w Polsce 2018” przygotowanego przez Gemius wynika, że 56 proc. polskich internautów zrobiło kiedykolwiek zakupy online, a 54 proc. uczyniło to w polskich e-sklepach. Najczęściej kupujemy odzież i dodatki (64 proc.), książki, płyty oraz filmy (54 proc.) i bilety na imprezy kulturalne (51 proc.).

Ciekawie na tym tle wypadają produkty spożywcze. 19 proc. internautów zadeklarowało, że w ciągu 12 miesięcy zrobiło tego typu sprawunki w sieci, co pokazuje również ogromny potencjał tego rynku. Potwierdza to globalny raport Nielsena, z którego wynika, że w ciągu 2 lat sprzedaż produktów spożywczych online wzrosła o 15 proc. W ofercie BDsklep.pl znajdziemy również towary z popularnej wśród internautów kategorii „kosmetyki”, która znalazła się na 5. miejscu w raporcie Gemiusa.

Rynek jest dynamiczny, wyzwania ogromne, a BDsklep.pl się rozwija.

Właściciele BDsklepu.pl podjęli decyzję o zwiększeniu kapitału spółki z 25 do 33,4 mln zł. To nie koniec zmian. Nowym prezesem zarządu został Marcin Majzner – założyciel platformy koszulkowej CupSell.pl. Firmę założył na studiach, by doprowadzić ją do przychodów liczonych w milionach złotych. W zarządzie znalazł się również ekonomista i inwestor Michał Bartosiewicz.

Nowa strategia BDsklepu ma opierać się na budowie silnej marki, która będzie w stanie konkurować z zagranicznymi gigantami. Majzner podkreśla, że firma, którą zarządza to nie tylko jeden z najstarszych polskich sklepów na rynku e-grocery, ale i ostatni niezależny od międzynarodowych korporacji.

Celów strategicznych nie da się realizować bez taktycznych. Nowy zarząd zamierza zmienić politykę produktową sklepu.

Dla każdego działu określamy cele oraz metody mierzalności wyników. Wprowadzamy większą kontrolę nad asortymentem, co pozwoli skupić się na towarach, które klienci rzeczywiście kupują i chcą kupować – zapowiada Marcin Majzner.

BDsklep.pl to taki internetowy supermarket.

BDsklep.pl ma w ofercie kilkaset tysięcy produktów spożywczych, kosmetyków, chemii domowej, zdrowej żywności. Firma obiecuje dostarczenie produktów w ciągu 24 godzin od ich spakowania. Mieszkańcy rodzimego dla przedsiębiorstwa Białegostoku mogą odebrać zakupy również osobiście.

zakupy spożywcze online supermarket internetowy bdsklep.pl

BDsklep.pl został wyróżniony przez platformę Opineo, zdobywając tytuł najlepszego sklepu internetowego 2018 r. w kategorii „żywność”.  Firmę docenili również klienci korzystający z Ceneo.pl. BDsklep.pl zajął drugie miejsce w kategorii „styl życia” za 2018 r. Użytkownicy tej platformy wystawili ponad 42 tys. pozytywnych opinii.

* Tekst powstał we współpracy z BDsklep.pl

Dołącz do dyskusji