Nowy Bank Millennium w komórce już dostępny. Jest ładny i intuicyjny

Artykuł/Bankowość 27.05.2019
Nowy Bank Millennium w komórce już dostępny. Jest ładny i intuicyjny

Nowy Bank Millennium w komórce już dostępny. Jest ładny i intuicyjny

Zlecenia stałe, automatyczny asystent Milla, ubezpieczenia turystyczne i rozszerzona rzeczywistość – to tylko garść nowości, jakie proponuje nowa aplikacja Banku Millennium. Można ją już pobrać na swojego smartfona.

Program w nowej wersji można pobrać bezpośrednio z App Store albo Google Pay. Można też zeskanować kod QR. Tak czy inaczej najnowszą aplikację mobilną Banku Millennium można już ściągnąć na smartfona. Wypełnia to zapowiedzi z marca, mówiące o nowych systemach transakcyjnych. Na początku miesiąca zawitały na komputery, teraz czas na komórki.

Nowa aplikacja Millennium po liftingu.

Patrząc na nową aplikację mobilną Banku Millennium, oczywistym wydaje się, że przed wynajętymi programistami postawiono konkretne zadania: serwis powinien wyglądać wyraźnie lepiej od poprzednika i zawierać jednocześnie większą liczbę przydatnych funkcji. I z ręką na sercu trzeba przyznać: udało im się. Na pierwszy rzut oka aplikacja zyskała wizualnie, a lista zadań, w których może okazać się pomocna – znacznie się wydłużyła.

Chcemy zaskakiwać klienta, wywołać „efekt wow” i uśmiech na jego twarzy, proponując rzeczy, których nie spodziewa się po banku – przekonuje Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Asystent Milla i mobilna skrytka.

Możliwość opłacania zleceń stałych, autoryzacja mobilna, aktualizacja danych osobowych, dodawania notatek do transakcji, czy wybór ubezpieczenia turystycznego. Do tego asystent Milla, który pomoże sprawdzić wydatki i wykonać przelewy oraz pozwalająca np. zgromadzić w jednym miejscu wszystkie karty płatnicze skrytka mobilna – to tylko przykład przydatnych funkcji, jakie oferuje nowa aplikacja Banku Millennium.

By skorzystać z niektórych możliwości nowej aplikacji Millennium, nie zawsze trzeba połączenia z internetem. Tak jak np. w przypadku opcji „Pomoc w podróży”. Dzięki niej ubezpieczyciel szybciej zidentyfikuje naszą lokalizację (wyślemy ją przez SMS) i będzie w stanie udzielić nam pomocy.

Nie zabrakło oczywiście też Apple Pay.

Nowa aplikacja mobilna Millennium nie mogła pominąć ostatnich nowości, którymi się szczyci bank. Mowa rzecz jasna o formie płatności Apple Pay, która w Banku Millennium zadebiutowała raptem na początku kwietnia. Pozwalając tym samym na dołączenie do całkiem sporej grupy banków i instytucji finansowych umożliwiających finalizację transakcji iPhonem czy Apple Watchem.

Oprócz Banku Millennium taką możliwość dają nam jeszcze w Polsce Santander Bank Polska, Pekao S.A., mBank, BGŻ BNP Paribas, Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, Raiffeisen Polbank, Nest Bank, Getin Bank, PKO Bank Polski, ING Banku Śląski i Credit Agricole. W połowie tego roku ma to też uczynić Citi Handlowy.

Bank Millennium udostępnia nową aplikację stopniowo.

Bank Millennium zdecydował, że będzie dawkował szczęście swoim klientom. Dlatego nową aplikację mobilną udostępniają stopniowo, dzięki temu z najnowszych rozwiązań może już korzystać pierwsza grupa klientów. Bazę tych, do których aplikacja po liftingu trafi – bank będzie stopniowo rozszerzać aż w końcu Millennium w komórce w nowej odsłonie trafi do wszystkich.

Dołącz do dyskusji