REKLAMA

Internet domowy bez limitu drożeje. T-Mobile podnosi ceny i skraca okres próbny

We wrześniu ubiegłego roku T-Mobile wprowadził do swojej oferty zupełnie nowe pakiety internetu mobilnego, które nie mają żadnych limitów transferów danych. Po kwartale operator zdecydował się podnieść ceny abonamentu i skrócić okres próbny.

03.01.2018 17.30
t-mobile nielimitowany internet domowy
REKLAMA
REKLAMA

Internet domowy od T-Mobile to oferta z końcówka zeszłego roku, która jest alternatywą dla internetu stacjonarnego. Operator kieruje ją przede wszystkim do osób, które nie mają dostępu do stabilnego i szybkiego internetu szerokopasmowego. Łącze oparte o technologię LTE, w przeciwieństwie do większości ofert internetu mobilnego, nie limituje transferu danych i nie włącza tzw. lejka po wykorzystaniu pakietu gigabajtów.

Miałem okazję testować nową usługę T-Mobile i byłem z niej bardzo zadowolony. Kilkaset gigabajtów transferu w miesiącu nie było żadnym problemem. Stabilność stała na zadowalającym poziomie mimo braku pełnego zasięgu w budynku. Znajomi, którzy za moją rekomendacją zdecydowali się wstawić Internet domowy do swoich mieszkań, również nie zgłaszają zastrzeżeń po kilku miesiącach.

Internet domowy w T-Mobile - nowe, wyższe ceny.

Do tej pory za Internet domowy w T-Mobile trzeba było płacić miesięcznie 45 zł (wariant o przepustowości do 20 Mb/s) lub 55 zł (do 60 Mb/s). Jak podaje Telepolis, od 3 stycznia opłata abonamentowa za oba warianty usługi wzrośnie o 4 zł do poziomu odpowiednio 49 zł i 59 zł. Niestety, przepustowość łącza się nie zwiększy.

REKLAMA

Podwyżka o 4 zł miesięcznie przekłada się na 96 zł w skali 2 lat abonamentu. Klienci, którzy zastanawiali się nad wykupieniem usługi, a zwlekali do nowego roku, mogą być rozczarowani. Patrząc jednak obiektywnie, jeśli tylko zasięg w miejscu zamieszkania stoi na zadowalającym poziomie, Internet domowy od T-Mobile nadal nie jest złą ofertą.

Szkoda tylko, że T-Mobile przy okazji skrócił okres, przez jaki można testować usługę bez podpisywania długoterminowej umowy. Po wprowadzeniu nowego abonamentu do oferty klienci mogli testować usługę przez miesiąc. Jeśli nie spełniła oczekiwań, mogli rozwiązać umowę. Teraz okres próbny skrócono do dwóch tygodni.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA