Ta ekspozycja reklamowa LG jest tak dobra, że muszę wam ją pokazać

Relacja/RTV 02.09.2017
Ta ekspozycja reklamowa LG jest tak dobra, że muszę wam ją pokazać

Ta ekspozycja reklamowa LG jest tak dobra, że muszę wam ją pokazać

Wielkie targi to okazja do zaprezentowania swojego produktu bardzo szerokiej publiczności. Możliwości są jednak ograniczone z uwagi na charakter takiego wydarzenia. Tej ekspozycji to się jednak udało.

Otwarte na szeroką publiczność targi to zazwyczaj ciekawe, ale też bardzo wyczerpujące wydarzenie. Jest tu bardzo tłoczno i bardzo głośno. Po paru godzinach przebywania w takim miejscu łatwo nabawić się bólu głowy, co jest szczególnie kłopotliwe w przypadku takich imprez jak IFA 2017, na których dominują obok AGD sprzęty RTV.

Jak pokazać jakość obrazu i dźwięku w takim miejscu, w którym ani oświetlenie, ani wszechobecny hałas temu nie sprzyjają? Większość wystawców próbuje wywołać w nas emocje i zwrócić uwagę różnymi instalacjami artystycznymi lub wielkimi neonami informującymi o tym, dlaczego to właśnie ich produkt miażdży konkurencję.

Dowiedzieć się to nie znaczy doświadczyć. A poniższy pomysł urzeka prostotą i skutecznością rozwiązania problemu.

LG OLED Signature W jest jednym z najumiejętniej zaprezentowanych produktów na IFA 2017.

LG OLED Signature W IFA 2017

A już na pewno w kategorii RTV. Powyższe zdjęcie nie jest photoshopowym tworem z katalogów produktowych, wykonałem je telefonem komórkowym. Ekspozycja nie znajduje się też w innym połączonym z Berlinem wymiarem, gdzie świeci słońce i jest zielono za oknem. To zwykły, umieszczony za przeszklonymi drzwiami pokój z gołymi białymi ścianami. Doskonała iluzja to efekt pracy zestawów projektorów wysokiej klasy, co nadaje niesamowity kontekst genialnej jakości obrazu zapewnianej przez LG OLED TV.

Umieszczony na środku telewizor z płynnie co kilkanaście sekund zmieniającymi się obrazami jest zawieszony na ścianie bez użycia stojaka. Telewizory picture-on-wall są tak cienkie i lekkie, że niczym obraz w antyramie bezpośrednio przylegają do ściany, przez co wyglądają wręcz, jakby były zawieszone w przestrzeni. Iluzję optyczną potęgują też stosowane przez LG w tych telewizorach przeźroczyste, właściwie niewidoczne taśmy do zasilania i łączności z soundbarem, przez co cały zestaw w tej scenerii prezentuje się zjawiskowo.

Całość uzupełnia dźwięk, który nawet nie próbuje przekrzyczeć gwaru targów. Oferuje w zamian ciche, spokojne dźwięki, podkreślając przewagę, jaką dają zestawy dźwiękowe z Dolby Atmos.

Nie wiem kto to wymyślił. Ale powinien dostać podwyżkę.

Dołącz do dyskusji

Advertisement