Dobre pozycjonowanie to podstawa. Nigdy nie wiadomo, kiedy na twoją firmę natrafi w wyszukiwarce… Biały Dom

Artykuł/Technologie 20.11.2015
Dobre pozycjonowanie to podstawa. Nigdy nie wiadomo, kiedy na twoją firmę natrafi w wyszukiwarce… Biały Dom

Dobre pozycjonowanie to podstawa. Nigdy nie wiadomo, kiedy na twoją firmę natrafi w wyszukiwarce… Biały Dom

Polska firma w Białym Domu? Dlaczegóżby nie. Brand24, firma Michała Sadowskiego zajmująca się monitoringiem Internetu właśnie zyskała bardzo prestiżowego klienta.

Pracując w nowych mediach nie sposób nie kojarzyć nazwiska Michała Sadowskiego i jego firmy, Brand24. To bardzo aktywna postać w Internecie i wokół niego, i nic dziwnego, skoro Brand24 to rozbudowane narzędzie do jego monitorowania.

O sukcesach polskich firm za granicą zawsze jest miło usłyszeć, tym bardziej w polskiej części Internetu zawrzało, gdy Michał na swoim facebook’owym profilu ogłosił, iż jego najnowszym klientem został… Biały Dom. A dokładniej Biuro Pierwszej Damy.

Tymczasem Brand24 będzie używany bezpośrednio przez Biały Dom (dokładnie to biuro Pierwszej Damy USA). Staliśmy się…

Posted by Michal Sadowski on 18 listopada 2015

 

Brand24 został partnerem akcji #BetterMakeRoom – inicjatywy wspieranej przez Pierwszą Damę USA, ministerstwo edukacji oraz organizację Civic Nation, która ma na celu podniesienie standardów edukacji dla tzw. „generacji Z”, czyli ludzi urodzonych po 1990 roku, wychowanych wśród nowych technologii.

Kampania ma bardzo mocny wydźwięk, o czym można się przekonać oglądając wystąpienie Pierwszej Damy. Partnerami #BetterMakeRoom są także światowe media, takie jak Mashable czy NBC, oraz m.in. Vine, czyli jedno z mediów społecznościowych przyciągających użytkowników „generacji Z”.

Zapytaliśmy Michała Sadowskiego o to, jak doszło do tego, że Brand24 współpracuje przy takim projekcie i odpowiedź okazała się bardziej prozaiczna, niż można się spodziewać:

Znaleźli nas w Google, przetestowali kilka narzędzi, nasze spodobało się najbardziej. Naszą rolą w tej kampanii będzie analiza efektów realizowanych w ramach #BetterMakeRoom.

Michał dodaje także, że choć posiadanie tak prestiżowego klienta z pewnością wpłynie pozytywnie na rozwój Brand24, nie jest to jedyny, godny uwagi podmiot zagraniczny obsługiwany przez jego firmę:

Śledzimy kilkadziesiąt tysięcy marek, miesięcznie wystawiamy ponad 1000 faktur, z czego pod każdą kryje się kilka podmiotów. Biały Dom z pewnością jest ważnym klientem, gdyż urealnia nasz biznes, ale wśród klientów zagranicznych mamy także np. Urząd Telekomunikacji Emiratów Arabskich, Pocztę w Singapurze czy Policję Stanową w Kentucky.

To wszystko efekt dobrego SEO i content marketingu – dzięki temu zyskujemy odpowiednią ekspozycję, a przez to łatwo o klientów z całego świata.

Jak dodaje CEO Brand24, ich sukcesy zagraniczne to także szansa dla innych, polskich firm, aby zrozumieć, iż osiągnięcie zasięgu międzynarodowego jest dla polskiej firmy możliwe. „Global is fun” – tak Michał komentuje pozyskiwanie klientów z całego świata.

Nam zostaje pogratulować kolejnego, ważnego adresu do wystawiania faktur, a innym polskim firmom życzyć podobnie ambitnego i konsekwentnego podejścia do kwestii ekspansji międzynarodowej ze swoimi działaniami. Brand24 udowadnia, że wcale nie jest to niemożliwe – trzeba tylko włożyć w to wiele pracy.

No, dobra pozycja w wyszukiwarce też nie zaszkodzi, w końcu nigdy nie wiadomo, kto i czego będzie szukał w Google.

Czytaj również:

Dołącz do dyskusji

Advertisement