Nie bój się zawalczyć o spełnianie marzeń. Rusza druga edycja It’s Your life, just take it

Artykuł 19.06.2015
Nie bój się zawalczyć o spełnianie marzeń. Rusza druga edycja It’s Your life, just take it

Nie bój się zawalczyć o spełnianie marzeń. Rusza druga edycja It’s Your life, just take it

Technologie technologiami, sprzęty sprzętami, ale są ważniejsze rzeczy w życiu, o które trzeba zadbać, pielęgnować i je rozwijać – to nasze pasje. To, co definiuje, kim jesteśmy. Polski Kruger&Matz już drugi rok z rzędu rusza z akcją, którą chce nagrodzić tych, którzy nie wstydzą się dzielić swoją pasją z innymi. 

W ubiegłym roku ta niezwykła jak na polskie standardy akcja o adekwatnej nazwie „It’s Your life, just take it!” odniosła niebywały sukces. Blisko dwa tysiące zgłoszeń, 35 półfinalistów i 10 zwycięzców. Do tego tysiące przejechanych kilometrów podczas “polowania” na prawdziwych pasjonatów, dla których sprzęty technologiczne są narzędziem, a nie celem samym w sobie.

Akcja jest autorskim pomysłem twórcy marki Kruger&Matz, Michała Leszka, który w ten sposób komentuje swoją chęć pomocy w spełnianiu marzeń: 

„Z ogromną satysfakcją patrzę na to jak uczestnicy edycji 2014, dzięki naszemu wsparciu, realizują swoje pasje i spełniają swoje marzenia. Jestem z nich bardzo dumny i cieszę się, że mam możliwość pomagać tym, którzy swoim sercem, zaangażowaniem i ciężką pracą pokazują, że kiedy naprawdę czegoś chcemy wszystko jest możliwe. W „It’s your life, just take it” poszukuję właśnie takich ludzi.”

W tym roku kolejne osoby mają szanse wywalczyć sobie szansę na lepszy start, wsparcie i pomoc finansową w realizacji swoich pasji.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść na stronę itsyourlife.pl i przesłać zdjęcie albo film przedstawiający siebie, i swoją pasję, wraz z krótkim opisem, oraz uzasadnieniem, dlaczego jest tak ważna w naszym życiu.

It’s Your life, just take it – warto się odważyć

Jest o co zawalczyć – główna nagroda to 20 tys. złotych, a łączna pula w tej edycji wynosi 50 tys. złotych. W ciągu 16 tygodni trwania tegorocznej edycji zostanie wyłonionych ośmiu finalistów, z czego trójce z nich Kruger&Matz sfinansuje realizację marzeń.

Fani, osoby wspierające i głosujące na uczestników również mogą liczyć na nagrody w postaci sprzętów firmy – designerskich słuchawek, nowoczesnych smartfonów, tabletów i sprzętu home audio.

Drugi rok z rzędu ambasadorami konkursu zostali bokser Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych. Tacy ludzie, którzy odnieśli w życiu sukces dzięki swojej pasji są idealną inspiracją dla uczestników konkursu – pokazują, że można. Pomimo wszelkich przeciwności losu.

W akcję zaangażowali się także ubiegłoroczni zwycięzcy, którzy pozostają pod opieką Kruger&Matza.

Polska firma kolejny raz udowadnia, że można zrobić ciekawy konkurs, w którym sprzęty marki schowane są na bardzo dalekim planie. Bo przecież tym razem nie chodzi o to, żeby sprzedać kolejny telefon czy tablet.

Chodzi o to, żeby pokazać ludziom, że zamiast skupiać się na narzędziach, powinni bardziej skupić się na samorealizacji.

Akcja potrwa do 23 września 2015 r.

Dołącz do dyskusji

Advertisement