Najlepszy moment na zamówienie przez Internet świątecznych prezentów jest teraz. Tak, dokładnie dzisiaj

Artykuł/Technologie 02.12.2014
Najlepszy moment na zamówienie przez Internet świątecznych prezentów jest teraz. Tak, dokładnie dzisiaj

Najlepszy moment na zamówienie przez Internet świątecznych prezentów jest teraz. Tak, dokładnie dzisiaj

Doskonała okazja na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy.

Świąteczne, zakupowe szaleństwo już trwa. Potwierdzi to każdy, kto w weekend wybrał się do dowolnego centrum handlowego. Mała liczba wolnych miejsc parkingowych i kolejki przy kasach to oczywisty znak, że… już się zaczęło. Jest jednak dobry sposób na to, aby ominąć kolejki i nie tracić czasu na szukanie wolnych miejsc parkingowych. Oczywiście chodzi o zakupy przez Internet, które w parze z Dniem Darmowej Dostawy pozwolą nam nie tylko na łatwe, ale również tanie zakupienie świątecznych prezentów.

Dzień Darmowej Dostawy został zorganizowany w Polsce po raz piąty.

W tym roku do akcji przystąpiło 2550 sklepów, które wszystkie e-zakupy zrealizowane 2 grudnia między godziną 00:01 a 23:59 obsłużą bez doliczania kosztów dostawy.

Inicjatywa polskiego Dnia Darmowej Dostawy została zapoczątkowana przez serwis eKomercyjnie.pl, który na przestrzeni ostatnich lat zachęcił do udziału w tym wydarzeniu setki sklepów internetowych. Obecnie w DDD bierze udział 2550 sklepów, które oferują towary z przeróżnych kategorii. Najwięcej e-sklepów zgłosiło się w działach: „Dom i ogród” (16%), „Uroda i zdrowie” (14%), „Odzież, dodatki” (11%), „Dla Dzieci” (8%) oraz „Sport” (7%). Zróżnicowanie jest dość spore, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie lub dla swoich bliskich, jeżeli mówimy o zakupie świątecznych prezentów.

dzien-darmowej-dostawy-2013

Przy okazji tegorocznego Dnia Darmowej Dostawy warto podsumować poprzednie edycje akcji. W 2013 roku do DDD zgłosiło się 2450 e-sklepów, a z witryny dziendarmowejdostawy.pl na strony sklepów przekierowano w ciągu 24 godz. łącznie 2,95 mln potencjalnych klientów. Piękny wynik.

Dzień Darmowej Dostawy pozwala zaoszczędzić trochę pieniędzy, a przede wszystkim czas, który trzeba by poświęcić na kupienie świątecznych prezentów – mówi Krzysztof Bartnik, inicjator i pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy.

Organizatorzy podkreślają, że akcja ma też wpływ na profesjonalizację e-sklepów w Polsce. Warunkiem zakwalifikowania się do DDD jest spełnienie warunków regulaminowych. Dla sklepów, które dostosują regulaminy do obowiązujących przepisów i standardów udział w akcji jest bezpłatny.

Jeśli szukacie jeszcze ciekawych pomysłów na prezent, to koniecznie sprawdźcie Poradnik Prezentowy Spider’s Web.

Sprawdź również: Co nowa ustawa o prawach konsumenta zmieni w życiu czytelnika Spider’s Web?

*Zdjęcie główne: Shutterstock.

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji