Nie, to nie tylko u Ciebie – mBank ma poważne problemy

News/Bankowość 10.11.2014
Nie, to nie tylko u Ciebie – mBank ma poważne problemy

Nie, to nie tylko u Ciebie – mBank ma poważne problemy

Serwis transakcyjny i aplikacje mobilne mBanku nie działają wcale lub bardzo, ale to bardzo powoli. Krótko mówiąc, mamy do czynienia z awarią.

Dostajemy sygnały od czytelników, że problemy z dostępem do mBanku trwają od soboty. Klienci banku mają kłopoty z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego. Problemy występują także przy próbie dostania się do konta z poziomu aplikacji moblinych.

mBank potwierdza, że doszło do awarii.

Z przyczyn technicznych obecnie niemożliwe jest wykonanie przelewu poprzez serwis transakcyjny mBanku oraz aplikację mobilną. Trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej dostępności usług. Klienci zostali poinformowani o utrudnieniach poprzez serwis informacyjny banku oraz w kanałach social media.

To oficjalne stanowisko banku, które przesłała nam Emilia Kasperczak z mBanku.

Jeśli nie wiecie jak obsługiwać Wasze konto w wypadku takiej awarii to mBank przypomina, że zawsze możecie skorzystać z mLinii oraz z placówek banku. – W trakcie utrudnień w kanałach tych zlecenia dokonywane są bezpłatnie – bank automatycznie zwraca ewentualne opłaty z tym związane – zapewnia Emilia Kasperczak.

Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację. Poinformujemy ich o przywróceniu pełnej dostępności systemu.

Na razie tyle informacji udało się nam uzyskać. Jeżeli dowiemy się czegoś więcej lub awaria zostanie naprawiona to damy Wam znać.

AKTUALIZACJA:

przemekspider przemek pająkprzemekspider: Według użytkowników Twittera, mBank ma problemy od weekendu. Mogę to zresztą potwierdzić – próby korzystania z opcji historii przelewów były w sobotę i niedzielę w większości niedostępne.

 

 

Dołącz do dyskusji

Advertisement