REKLAMA

Samsung szybki jak zawsze - już ma serię reklam wyśmiewającą iPhone'a 6 i Apple Watch

Samsung tworzy kolejne spoty reklamowe z prędkością światła. Z okazji premiery nowych iPhone’ów i Apple Watch powstała seria krótkich spotów z jednej strony wychwalających Note'a 4, a z drugiej wyśmiewających się z Apple.

11.09.2014 07.21
Samsung szybki jak zawsze – już ma serię reklam wyśmiewającą iPhone’a 6 i Apple Watch
REKLAMA
REKLAMA

Seria zatytułowana jest “It Doesn't Take a Genius” i rozpoczyna ją film celnie uderzający w problemy, z którymi spotkali się wszyscy chcący obejrzeć livestream z prezentacji nowych produktów Apple.

W drugim wideo pracownicy śmieją się z większego ekranu w nowych iPhone’ach jako jedynej zmianie wprowadzonej w urządzeniu po wielu miesiącach badań i rozwoju produktu.

Kolejnym spotem Samsung prezentuje Multiwindow w Note 4 i jednocześnie przypomina, że wciąż nie ma tej opcji w smartfonach firmy z Cupertino.

Następny film prezentuje S-Pen, który jest znacznie bardziej precyzyjny niż palce użytkownika. Spróbujcie narysować kobietę swoich marzeń palcem.

Powiększona bateria w iPhone 6 i iPhone 6 + również nie umknęła uwadze Samsunga, który twierdzi, że nie liczy się wielkość baterii ale szybkość jej ładowania. Tym samym promuje szybkie ładowanie wprowadzone wraz z premierą Note 4.

W ostatnim spocie Samsung wyśmiewa się z Apple Watch, który “może robić różne rzeczy” i przypomina, że prezentacja smartwatcha od Apple zajęła większą część keynote’a.

Moim zdaniem Samsung potrafi celnie uderzyć w Apple i obnażyć każdą słabą stronę zarówno produktów, jak i samej prezentacji nowych urządzeń Apple. Podobnie było z ostatnimi reklamami z serii “Wall Huggers”, w której wyśmiewano ciągłą potrzebę ładowania iPhone’ów.

Ostatnio Samsung opublikował na swoim profilu na Twitterze zdjęcie ze słynnym cytatem Steve'a Jobsa "No one is going to buy a big phone".

Samsung podkreśla przy tym, że innowacje i ulepszenie produktu przychodzi wraz ze zmianami. Apple postanowiło zmienić podejście prezentowane przez Jobsa w stosunku do dużych ekranów. Być może wpływ na zmianę zdania firmy z Cupertino miał ogromny sukces smartfonów wyposażonych w ekrany powyżej 5 cali.

REKLAMA

---

Zdjęcie główne pochodzi z serwisu Shutterstock

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA