1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Brak ocen)
Loading...
0 0 ratings.

Allegro idzie za ciosem i nie zatrzymuje się ani na chwilę. W ramach „Legend Polskich” możemy obejrzeć „Jagę”, najnowszą, pełną akcji kampanię serwisu.

Od zawsze polskie dzieci straszone były postacią Baby Jagi, złej, starej i odrażającej wiedźmy, przed którą ostrzegano każdego, kto tylko się źle zachowywał. Przez wieki jej wizerunek nie ulegał zmianie – do teraz. Allegro w swojej serii „Legendy Polskie” pokazało zupełnie nowy wizerunek Jagi.

Tym razem jest piękną, młodą i władającą sztukami walk heroiną.

– Nasza Jaga nie jest ani stara, ani odrażająca, nie mieszka też w chatce na kurzej stopie. Jest jednak, podobnie jak pierwowzór, silnie związana z naturą. Jaga jest strażniczką utraconego przez ludzi świata, który został zdominowany przez przemysł i technologię. Podejmuje walkę o ten raj utracony, ale czy zakończy ją z sukcesem? – mówi Marcin Dyczak, dyrektor marketingu Allegro.

W rolę Jagi wcieliła się Katarzyna Pośpiech. Film wyreżyserował ponowie Tomasz Bagiński. Autorem scenariusze jestBłażej Dzikowski. W ścieżce dźwiękowej wykorzystano cover znanego utworu – „Jaskółka uwięziona” w wykonaniu Atanasa Valkov oraz Georginy Tarasiuk.