Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa, bo Samsung nie oddaje pieniędzy za Note’y 7?

Artykuł 21.11.2016
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa, bo Samsung nie oddaje pieniędzy za Note’y 7?

Pan Krzysztof napisał do nas maila, w którym zwraca uwagę na problem z uzyskaniem zwrotu gotówki za telefon Samsung Galaxy Note 7. Na pieniądze czeka ponad 27 dni i… nie jest jedyną osobą, która ma taki problem.

Przypomnijmy, że nie chodzi tu o zwykły zwrot telefonu, który nie spodobał się klientowi lub był reklamowany np. w ramach gwarancji. Smartfony Samsung Galaxy Note 7 zostały oficjalnie wycofane ze sprzedaży, a Samsung namawia wszystkich klientów do zwrócenia urządzeń, gdyż dalsze korzystanie z nich jest niebezpieczne – istnieje ryzyko zapłonu lub wybuchu.

Pan Krzysztof pisze, że jest “jednym z 633 Polaków których Samsung nabił w butelkę swoim Note 7” i zgłasza, że Samsung Polska nie chce wywiązać się ze zobowiązań, które złożył swoim klientom:

Firma nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i nie oddała mi pieniędzy choć minęło 27 dni od oddania telefonu w ręce autoryzowanego serwisu – zgłasza pan Krzysztof.

Czytelnik Spider’s Web poinformował nas, że konsultuje problem z prawnikami i prawdopodobnie złoży doniesienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa.

Chciałbym pokazać innym pokrzywdzonym, że nie są bezradni i wskazać, jak walczyć o swoje – mówi nam pan Krzysztof.

Pomoc prokuratury (chyba) nie będzie potrzebna

Po mailu od pana Krzysztofa oraz innych zgłoszeniach, które napływają do nas m.in. na Twitterze, skontaktowaliśmy się z Samsungiem, aby wyjaśnić ten problem.

Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga, przyznał, że problem z wypłatami istnieje, ale zapowiedział, że osoby oczekujące na pieniądze niebawem je dostaną.

Owszem mieliśmy niewielkie opóźnienia wynikające z kumulacji ilości zwrotów Note7, a co za tym idzie, zwrotów gotówki klientom. Wiem, że niemal wszystkie przelewy wyjdą z początkiem tego tygodnia, znacząca ilość jeszcze dziś. Nie pozostaje mi nic innego jak bardzo przeprosić naszych klientów za zaistniałą sytuację – mówi nam Olaf Krynicki z Samsung Polska.

Trzymamy Samsunga za słowo i liczymy, że wpadka ze smartfonami Galaxy Note 7 oraz wszystkie jej następstwa zostaną szybko rozwiązane na korzyść klientów.

UWAGA: Samsung wycofał model Galaxy Note 7 z produkcji i sprzedaży. Wszyscy posiadacze tego urządzenia są proszeni o zwrot, gdyż dalsze korzystanie z niego może być niebezpieczne – istnieje ryzyko wybuchu lub zapłonu. Klienci, którzy kupili Samsunga Galaxy Note 7 mogą wymienić go na Galaxy S7 Edge lub zażądać zwrotu pieniędzy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj oraz tutaj.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement