Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa, bo Samsung nie oddaje pieniędzy za Note’y 7?

Artykuł 21.11.2016
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa, bo Samsung nie oddaje pieniędzy za Note’y 7?

Pan Krzysztof napisał do nas maila, w którym zwraca uwagę na problem z uzyskaniem zwrotu gotówki za telefon Samsung Galaxy Note 7. Na pieniądze czeka ponad 27 dni i… nie jest jedyną osobą, która ma taki problem.

Przypomnijmy, że nie chodzi tu o zwykły zwrot telefonu, który nie spodobał się klientowi lub był reklamowany np. w ramach gwarancji. Smartfony Samsung Galaxy Note 7 zostały oficjalnie wycofane ze sprzedaży, a Samsung namawia wszystkich klientów do zwrócenia urządzeń, gdyż dalsze korzystanie z nich jest niebezpieczne – istnieje ryzyko zapłonu lub wybuchu.

Pan Krzysztof pisze, że jest “jednym z 633 Polaków których Samsung nabił w butelkę swoim Note 7” i zgłasza, że Samsung Polska nie chce wywiązać się ze zobowiązań, które złożył swoim klientom:

Firma nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i nie oddała mi pieniędzy choć minęło 27 dni od oddania telefonu w ręce autoryzowanego serwisu – zgłasza pan Krzysztof.

Czytelnik Spider’s Web poinformował nas, że konsultuje problem z prawnikami i prawdopodobnie złoży doniesienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa.

Chciałbym pokazać innym pokrzywdzonym, że nie są bezradni i wskazać, jak walczyć o swoje – mówi nam pan Krzysztof.

Pomoc prokuratury (chyba) nie będzie potrzebna

Po mailu od pana Krzysztofa oraz innych zgłoszeniach, które napływają do nas m.in. na Twitterze, skontaktowaliśmy się z Samsungiem, aby wyjaśnić ten problem.

Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga, przyznał, że problem z wypłatami istnieje, ale zapowiedział, że osoby oczekujące na pieniądze niebawem je dostaną.

Owszem mieliśmy niewielkie opóźnienia wynikające z kumulacji ilości zwrotów Note7, a co za tym idzie, zwrotów gotówki klientom. Wiem, że niemal wszystkie przelewy wyjdą z początkiem tego tygodnia, znacząca ilość jeszcze dziś. Nie pozostaje mi nic innego jak bardzo przeprosić naszych klientów za zaistniałą sytuację – mówi nam Olaf Krynicki z Samsung Polska.

Trzymamy Samsunga za słowo i liczymy, że wpadka ze smartfonami Galaxy Note 7 oraz wszystkie jej następstwa zostaną szybko rozwiązane na korzyść klientów.

UWAGA: Samsung wycofał model Galaxy Note 7 z produkcji i sprzedaży. Wszyscy posiadacze tego urządzenia są proszeni o zwrot, gdyż dalsze korzystanie z niego może być niebezpieczne – istnieje ryzyko wybuchu lub zapłonu. Klienci, którzy kupili Samsunga Galaxy Note 7 mogą wymienić go na Galaxy S7 Edge lub zażądać zwrotu pieniędzy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj oraz tutaj.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement