W Polsce rusza program wymiany Note 7. Opcje są dwie: wymiana na nowy lub na gorszy model

Artykuł/Technologie 07.09.2016
W Polsce rusza program wymiany Note 7. Opcje są dwie: wymiana na nowy lub na gorszy model

Afera związana z wybuchającymi akumulatorami w smartfonach Samsung Galaxy Note 7 trwa w najlepsze. Firma podała teraz szczegóły programu wymiany smartfonów. Wiemy, jak to będzie wyglądało.

Samsung jakiś czas temu zapowiedział, że wymieni wszystkie sprzedane smartfony Galaxy Note 7 na nowe. Później Samsung Polska powiedział, że nie koniecznie wymieni, bo jeśli weryfikacja urządzenia nie wykaże żadnych problemów, to sprzęt zostanie zwrócony do klienta. Na tę wieść konsumenci – całkiem słusznie – się oburzyli, gdyż nie chcieli, aby ich nowe sprzęty miały już historię serwisową, były sprawdzane, rozbierane i skręcane ponownie. Samsung Polska ugiął się pod tymi komentarzami i poinformował, że wymieni Galaxy Note’y 7 wszystkim tym, którzy będą tego chcieli. Dzisiaj poznaliśmy szczegóły programu wymiany Note 7.

Galaxy Note 7: wymiana na nowy lub na gorszy model

Samsung zaproponował klientom w Polsce dwie opcje: wymianę Galaxy Note’a 7 na nowy egzemplarz lub wymianę Galaxy Note’a 7 na model Galaxy S7 Edge. Klienci, którzy decydują się na drugą opcję otrzymają zwrot różnicy w cenie w formie voucherów na zakup produktów lub akcesoriów firmy Samsung w salonach Samsung Brand Store. Lista sklepów dostępna tutaj.

Rekomendujemy jak najszybsze, osobiste dostarczenie telefonu do autoryzowanego serwisu telefonów Samsung (lista punktów serwisowych dostępna na stronie samsung.com/pl) lub kontakt z infolinią pod numerami: 0.801.672.678 bądź +48.22.607.93.33) – czytamy w komunikacie Samsunga.

Samsung informuje również, że opóźnia się dostarczenie smartfonów Galaxy Note 7 do klientów, którzy kupili je, ale jeszcze nie dostali zamówienia.

Wszystkich klientów, którzy zakupili Note7 i oczekują na dostarczenie urządzenia przepraszamy, że jeszcze nie otrzymali nowego smartfonu. Nowy egzemplarz Note7 wyślemy Państwu w najszybszym możliwym terminie, po 19 września br.

Galaxy Note 7 – proces wymiany w Polsce (dwie opcje)

Samsung prosi klientów o przyniesienie smartfonów Note 7 do autoryzowanego serwisu telefonów Samsung (pełen wykaz serwisów znajduje się na tej stronie). Wymiana nie będzie jednak realizowana od ręki:

Serwis bezpośrednio skontaktuje się z Państwem w momencie, kiedy Państwa nowy Note7 będzie możliwy do odbioru, nie wcześniej niż 19 września 2016 r.(…)

Klienci mogą również skontaktować się z infolinią Samsunga (telefon 0-801-672-678 lub +48 22 607-93-33), która na koszt firmy Samsung wyśle do klientów kuriera. W tym przypadku również będzie trzeba czekać.

Serwis bezpośrednio skontaktuje się z Państwem w momencie kiedy nowy Note7 będzie możliwy do wysłania do Państwa kurierem na koszt Samsung.

Więcej szczegółów dotyczących wymiany smartfonów Galaxy Note 7 znajdziesz na specjalnie przygotowanej przez Samsunga stronie oraz na Spider’s Web:

Zobacz teraz: Samsung Galaxy Note 7 – kapitalny smartfon, ale nie bez wad

Sprawdź również:

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement