AKTUALIZACJA: Klienci banku PKO BP Inteligo mają problemy. Z ich kont znikają pieniądze
W weekend internetowy bank był nieczynny z powodu modernizacji systemu informatycznego. Gdy usługa została ponownie udostępniona klienci zauważyli, że z ich kont zniknęły pieniądze.
Po zakończonej aktualizacji systemu informatycznego bank przywitał ciepło swoich klientów:
I wtedy rozpętało się piekło. Klienci masowo zgłaszali problemy z działaniem serwisu. Okazało się, że do internetowego konta próbowało dostać się tak wielu użytkowników, że system nie podołał. Strona ładowała się w nieskończoność. U innych wystąpiły problemy z realizacją przelewów i wypłat. Po chwili klienci zaczęli zgłaszać jeszcze poważniejsze problemy.
Okazało się, że z kont masowo znikają pieniądze. Jednym zabrało stówę innym kilka tysięcy złotych. Bank prosi, aby wszystkie reklamacje składać mailowo lub przez prywatną wiadomość na Facebooku.
Pracownicy banku zapewniają jednak, że wszystkie, źle pobrane kwoty z konta zostaną automatycznie przywrócone. Jednak najbezpieczniej będzie jak zgłosicie już teraz stosowną reklamację.
Gdy próbujemy zadzwonić na infolinię banku wita nas komunikat informujący o tym, że firma wie już o problemach i pracuje nad ich rozwiązaniem. To tylko potwierdza fakt, że problem nie jest jednostkowy i ucierpiała prawdopodobnie liczna grupa klientów.
Poprosiliśmy o komentarz przedstawiciela banku. Czekamy na odpowiedź. Wpis zostanie zaktualizowany, jak tylko pojawią się nowe informacje.
Aktualizacja 20:25
W odpowiedzi na nasze pytania otrzymaliśmy oficjalne wyjaśnienie:
Aktualizacja 22:00
Na Facebooku Inteligo pojawiło się kolejne wyjaśnienie i próba uspokojenia zdenerwowanych klientów:
Aktualizacja 13.09.2013r 15:10
Bank przesłał nam takie wyjaśnienie:
Wygląda na to, że kryzys został zażegnany.