Heyah rzuca wyzwanie konkurencji komunikatorem i tanimi pakietami danych

05.03.2012
Heyah rzuca wyzwanie konkurencji komunikatorem i tanimi pakietami danych

W branży telekomunikacyjnej początek wiosennego ożywienia. Heyah odświeża swoją ofertę. Jest lekko zmienione logo, komunikator Freeyah i – przede wszystkim – nowe pakiety danych. Ceny, jakie zaproponowała Hayah, zmuszą konkurencję do reakcji.

Dziś wieczorem w Android Market pojawi się komunikator Freeyah. Będzie on fundamentem rynkowej ofensywy należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej marki. Freeyah to usługa oparta na VoIP. Umożliwi ona komunikację głosową i tekstową z innymi użytkownikami, całkowicie za darmo. Aplikacja sama w sobie nie wyglądałaby na przełomową, gdyby nie sposób jej powiązania z pakietami internetowymi Heyah. Jak poinformowała dziś PTC, do korzystania z usługi Freeyah konieczne będzie wykupienie któregoś z pakietów transmisji danych: Internet Non Stop L 600 MB za 15 zł lub Internet Non Stop XL 1,2 GB za 25 zł miesięcznie. I tu wisienka na torcie – korzystanie z Freeyah (niezależnie czy będzie to komunikacja głosowa czy tekstowa) nie zmniejsza pakietu danych, co oznacza, że paczkę 600 MB lub 1,2 GB możemy zużyć na inne cele. Dotyczy to także użytkowników usługi TakTak, należącej do PTC. Konkurencja będzie miałą twardy orzech do zgryzienia, ceny Heyah są bardzo atrakcyjne.

PTC zadbała, by Freeyah nie był zabawką tylko dla własnych klientów. Kontakty poprzez komunikator będą możliwe także z użytkownikami innych sieci, pod warunkiem że ściągną oni aplikację Freeyah i – oczywiście – będą w zasięgu sieci. Oni jednak korzystając z usługi poza zasięgiem sieci WiFi będą jednak konsumować swoje pakiety danych, w przeciwieństwie do swoich rozmówców z Heyah i TakTak-a. Aplikacja Freeyah będzie korzystać z bazy kontaktów zapisanej w telefonie, a także będzie pokazywać kontakty online.

Słowem – pod względem technologicznym Freeyah to nic szczególnego. Jednak marketingowo to bardzo ciekawy krok. Komunikator Freeyah ma być jednym z fundamentów marketingowej ofensywy Heyah w najbliższych miesiącach. Plany są ambitne – w 2012 Heyah chce pozyskać ponad milion nowych klientów. Oficjalna prognoza dla Freeyah to 300 tys. użytkowników, w tym abonenci innych sieci komórkowych. Przy okazji nowej oferty Heyah odświeżyła także swoje logo.

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement