Cuppon.pl obala mit zakupów grupowych. Jesteśmy rentowni – mówi

16.06.2011
Cuppon.pl obala mit zakupów grupowych. Jesteśmy rentowni – mówi

Ciekawa i mocna – jak na standardy tego typu komunikatów – informacja prasowa właśnie wpadła na naszą redakcyjną. Cuppon.pl chwali się w niej, że ‚rentowność zakupów grupowych jest możliwa’. (<= to chyba odpowiedź na nasz tekst ‚Groupon nie zarobił jeszcze ani dolara!‚).

Cytacik z informacji prasowej: Liczba użytkowników odwiedzających portal miesięcznie wynosi obecnie 170 tysięcy, z czego zarejestrowanych jest 93 tysiące użytkowników. Według danych z maja br. wartość sprzedanych kuponów wyniosła ponad 300 tysięcy złotych, zaś użytkownicy zaoszczędzili blisko 700 tysięcy złotych. Od początku działania serwisu wartość sprzedanych kuponów wyniosła 1,2 mln złotych, dzięki czemu użytkownicy mogli zaoszczędzić ponad 3 mln złotych. Z końcem maja 2011r. spółka osiągnęła rentowność.

Gratulujemy. Zabrakło tylko najważniejszej liczby – ile z 1,2 mln złotych przychodu (jeśli dobrze rozumiemy, że to tożsame z ‚wartością sprzedanych kuponów’) stanowi zysk.

Advertisement

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

Advertisement
Advertisement