Chłopaki z Abstra startują z nowym kanałem pt. Rozmiar Ma Znaczenie. Nie, to nie to, o czym myślicie

Artykuł/YouTube 08.12.2020
Chłopaki z Abstra startują z nowym kanałem pt. Rozmiar Ma Znaczenie. Nie, to nie to, o czym myślicie

Chłopaki z Abstra startują z nowym kanałem pt. Rozmiar Ma Znaczenie. Nie, to nie to, o czym myślicie

Mimo niepokojących doniesień o problemach finansowych spółki Abstra, jeden z liderów polskiego YouTube’a nie składa broni i startuje z nowym kanałem Rozmiar Ma Znaczenie. Wbrew pozorom, nie będzie tu treści na temat seksu, ale innej dziedziny — również na literę „s”.

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Jakiś czas temu pisaliśmy zarówno na łamach Rozrywka.Blog, jak i w magazynie Spider’s Web+ o kłopotach finansowych grupy Abstra, które nagłośnił w jednym ze swoich materiałów Sylwester Wardęga. Wiele wskazuje jednak na to, że firma założona przez twórców popularnego kanału AbstrachujeTV (Rafała Masnego, Roberta Pasuta i Cezarego Jóźwika) nie ma zamiaru tak łatwo się poddać — właśnie dowiedzieliśmy, że Abstra otwiera nowy kanał na YouTube we współpracy z marką Olimp Sport Nutrition. Będzie to pierwszy kanał stricte sportowy w ofercie grupy.

Rozmiar ma znaczenie, czyli bicek sam się nie zrobi

Wbrew chwytliwej nazwie kanału, treści prezentowane w ramach serii Rozmiar Ma Znaczenie nie będą dotyczyły seksu (a przynajmniej nie bezpośrednio; zresztą tej tematyki dotyka inny kanał tworzony we współpracy z firmą Durex — o nazwie „Jak to robić”), ale właśnie sportu i zagadnień związanych z troską o dobrą formę i kondycję:

Rywalizacja, sport, humor i czołowi polscy sportowcy – tak w skrócie można scharakteryzować nowy kanał na YouTube: Rozmiar Ma Znaczenie.

— czytamy w komunikacie prasowym na temat kanału, który oficjalnie zadebiutował na YouTube w poniedziałek 7 grudnia.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy okazję tworzyć kanał razem z Olimp Sport Nutrition. Jest to pierwszy projekt sportowy dedykowany marce w historii działalności Abstra i wiążemy z nim bardzo duże nadzieje

— dodaje Aleksander Wandzel, prezes spółki.

Pakowanie na ekranie pod czujnym okiem Pudziana

Formuła nowego kanału zakłada uczestnictwo nie tylko prowadzących program gospodarzy, ale również gościnne występy popularnych polskich sportowców:

Każdy z odcinków poprowadzi dwójka gospodarzy. Będą mieli do wykonania jedno nieszablonowe, sportowe zadanie, takie jak: najdłuższy zwis na drążku, przebicie pięścią arbuza, czy „spacer farmera”. Do zadania podejdą dwukrotnie, a ich próby będą oddzielone tygodniowym przygotowaniem pod okiem mentora, czyli eksperta związanego z daną konkurencją sportową.

— czytamy w informacji prasowej.

W rolę wspomnianych ekspertów i mentorów wcielą się m.in. Mariusz Pudzianowski, Kasia Dziurska, Piotr Lisek i Krzysztof Ferenc.

Współpraca obejmuje zarówno wspólne tworzenie treści, jak i wsparcie Grupy Abstra w promocji kanału. W ramach serii pojawią się najwięksi twórcy z Grupy Abstra. W kolejnych odcinkach zagoszczą m.in. Abstrachuje (3.47 mln subskrypcji), Maksym z kanału Maksymalnie (468 tysięcy subskrybentów) czy Beksy (1.81 mln odbiorców). Z kolei ambasadorowie Olimp Sport Nutrition również będą gośćmi na kanałach twórców grupy Abstra.

— przekonują partnerzy kanału Rozmiar Ma Znaczenie.

Nie przegap nowych tekstów. Obserwuj serwis Rozrywka.Blog w Google News.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (3)

3 odpowiedzi na “Chłopaki z Abstra startują z nowym kanałem pt. Rozmiar Ma Znaczenie. Nie, to nie to, o czym myślicie”

  1. Przepraszam z góry, bo nigdy tego nie robię, ale nie pojmuję jak to jest możliwe, aby CZTEROKROTNIE źle napisać nazwę tego kanału. Jedna literówka to pół biedy, ale to wybiega poza granicę rzetelnego dziennikarstwa…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...