Luke Skywalker i Jean-Luc Picard walczą na jedzenie. Mark Hamill i Patrick Stewart gwiazdami kampanii reklamowej Uber Eats

News/Wideo 21.09.2020
Luke Skywalker i Jean-Luc Picard walczą na jedzenie. Mark Hamill i Patrick Stewart gwiazdami kampanii reklamowej Uber Eats

Luke Skywalker i Jean-Luc Picard walczą na jedzenie. Mark Hamill i Patrick Stewart gwiazdami kampanii reklamowej Uber Eats

Mark Hamill i Patrick Stewart to dwie legendy kina, które mają na swoim koncie ikoniczne role takie jak Luke Skywalker, Charles Xavier, Joker czy Jean-Luc Picard. Obaj aktorzy stanęli naprzeciwko sobie w serii wideoklipów reklamowych w ramach kampanii Uber Eats. Panowie licytują się na zamówienia i osiągnięcia.

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Pierwsze skojarzenie przychodzące na myśl o rywalizacji Marka Hamilla i sir Patricka Stewarta powiązane jest oczywiście z ich bogatą aktorską karierą i dwoma „walczącymi” ze sobą fandomami. Nie trzeba być specem od popkultury, żeby wiedzieć, iż chodzi o serie „Star Wars” i „Star Trek”. Obaj artyści mają natomiast na swoim koncie znacznie więcej ikonicznych występów. Patrick Stewart to nie tylko Jean-Luc Picard, ale też Profesor X, Klaudiusz z fenomenalnego „Hamleta”, Gurney Halleck z „Diuny” oraz Leondegrance z „Excalibura”.

Z kolei Mark Hamill oprócz sześciu filmów z gwiezdnej sagi pojawił się też w takich produkcjach jak „Wielka czerwona jedynka”, „Szpital Brytania”, a ostatnio też „Templariusze”. Tak Brytyjczyk, jak i Amerykanin mają za sobą też bardzo bogatą karierę w dubbingu. Stewart słynie z występów w animacjach Setha MacFarlane’a (w „American Dad” ma stałą rolę szefa CIA), zaś Hamill podkładał głos m.in. pod Jokera, Hobgoblina i laleczkę Chucky.

Teraz Patrick Stewart i Mark Hamill zostali zaproszeni do współpracy z dostawcą jedzenia Uber Eats.

Kampania „Tonight I’ll be eating…” (tłum. „Dziś będę jadł…”) oryginalnie ruszyła jeszcze w zeszłym roku z udziałem Kim Kardashian i fikcyjnej postaci Sharon Strzelecki (granej w serii „Kath & Kim” przez australijską aktorkę Magdę Szubanski), ale tylko na terenie Australii, Taiwanu i Japonii. Nie ma wątpliwości, że jej nowa odsłona przyciągnie uwagę znacznie większej grupy odbiorców. Zwłaszcza, że wideoklipy z Hamillem i Stewartem pełne są popkulturowych odniesień i żartobliwej rywalizacji między Brytyjczykami i Amerykanami.

Obaj aktorzy w kolejnych filmikach (do tej pory opublikowano trzy – wszystkie znajdziecie na portalu AdWeek) kłócą się o poprawną wymowę słowa „pomidor”, rywalizują w cymbergaja i popularną grę „Połącz 4”. A w międzyczasie za każdym razem chwalą się swoimi przepysznymi zamówieniami.

Nowa kampania Uber Eats ma być pokazywana w telewizji i internecie.

Teksty, które musisz przeczytać:

Netflix zapowiada 3. sezon „Narcos: Meksyk”. Diego Luna nie powróci, ale aktor grający Pablo Escobara już tak

W 2018 roku Netflix rozpoczął nadawanie spin-offa popularnego serialu „Narcos”, poświęconego działalności meksykańskich karteli narkotykowych. Produkcja zyskała popularność niemal dorównującą oryginalnej serii, ale długo nie było wiadomo, czy doczeka się 3. sezonu. Teraz jej fani mogą odetchnąć z ulgą, choć muszą się przygotować na sporo zmian.

News/Seriale 28.10.2020

Dołącz do dyskusji (1)

19 odpowiedzi na “Luke Skywalker i Jean-Luc Picard walczą na jedzenie. Mark Hamill i Patrick Stewart gwiazdami kampanii reklamowej Uber Eats”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...