Hasło „Poczuj magię tych Świąt” wkrótce nabierze nowego charakteru. Najnowszą świąteczną reklamę Coca-Coli stworzy bowiem Taika Waititi — laureat Oscara za scenariusz do filmu „Jojo Rabbit” i odtwórca Adolfa Hitlera.
Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.
Choć do Bożego Narodzenia zostało jeszcze 99 dni (tak, tak, odliczam co roku!), spece od marketingu nie dają za wygraną. W niektórych supermarketach już pojawiły się znicze i zdaje się, że marki tylko czekają na przekroczenie magicznej granicy 1 listopada i Wszystkich Świętych, by na dobre wystartować z komercyjną christmasową machiną.
Świąteczne spoty Coca-Coli to coś więcej niż reklamy
Dla każdego dorastającego w latach 90. dzieciaka niezawodnym znakiem, że zbliża się Boże Narodzenie, była świąteczna reklama Coca-Coli: jarząca się światełkami ciężarówka z logo napoju, rubaszny Mikołaj z gardłowym „ho-ho-ho-ho!” I hasło „Poczuj magię tych świąt” na stałe wpisały się w klimat grudniowej, przedświątecznej krzątaniny.
Bożonarodzeniowe reklamy Coca-Coli co roku budzą masę emocji i wspomnień: dla wielu to niewybaczalna monetyzacja i tak już skrajnie skomercjalizowanych Świąt, dla innych — nieodłączny element świątecznej atmosfery.
Taika Waititi zadba o odpowiednią atmosferę w naszych domach
W tym roku czeka nas jednak pewna niespodzianka — najnowszą świąteczną reklamę Coca-Coli wyreżyseruje bowiem Taika Waititi („Thor: Ragnarok”, „Co robimy w ukryciu”). Nowozelandzki reżyser, scenarzysta i aktor jest laureatem Oscara za scenariusz do filmu „Jojo Rabbit” i odtwórcą Adolfa Hitlera w tymże filmie. Czyż nie brzmi to uroczo?
O czym będzie ta historia?
Tegoroczna reklama ma koncentrować się na historii dziewczynki, która pragnie spędzić świąteczny czas ze swoim ojcem, ten jednak w Święta musi być w pracy. Córka prosi więc tatę o przekazanie listu do Mikołaja. Kiedy zapracowany tata zapomina o złożonej obietnicy, decyduje się na spontaniczną, szaloną podróż na biegun północny, by wręczyć list osobiście. Tymczasem robi się już trochę późno i Mikołaj proponuje mężczyźnie podwózkę do domu — w ten sposób spełniając marzenie dziewczynki, by spędzić Boże Narodzenie z tatą.
Jak donoszą Wirtualne Media, kampania ma wystartować niebawem, bo jeszcze w październiku. Czyżby tym razem producent Coca-Coli nie miał w planach wstrzymywać się do 1 listopada? O tym przekonamy się wkrótce.
Waititi kręci serial o piratach
Wszystko wskazuje na to, że przed Waititim wyjątkowo pracowity czas — jak na świątecznego elfa przystało, filmowiec nie zwalnia tempa i bożonarodzeniowy spot dla Coca-Coli to niejedyne jego wyzwanie w najbliższych tygodniach i miesiącach.
Jak donosi portal Deadline, Taika Waititi stworzy dla HBO Max nowy serial komediowy pt. „Our Flag Means Death”. Produkcja ma opowiadać o piratach i będzie luźną interpretacją biografii jednego z nich — Stede’a Bonneta.
To postać o tyle ciekawa, że zanim Bonnet wkroczył na przestępczą ścieżkę, był zamożnym ziemianinem i … dżentelmenem. Dopiero problemy w małżeństwie skłoniły go do porzucenia dotychczasowego życia i wypłynięcia na morze. Jako pirat radził sobie dość słabo — jego kryminalna kariera trwała zaledwie rok, w ciągu którego zdążył przeżyć bunt załogi, zaliczyć parę porażek w pojedynkach i kilkukrotnie zostać schwytanym.
Showrunnerem „Our Flag Means Death” ma być David Jenkins, a Waititi, oprócz tego, że będzie producentem wykonawczym serialu, wyreżyseruje również odcinek pilotażowy.
Prace nad nowy serialem mają wystartować jak tylko Waititi wróci z planu nowego „Thora”.
Teksty, które musisz przeczytać:
Irytuje was równoczesna premiera na VOD i w kinach? Warner Bros. zapowiada powrót do normy w 2022
„Matrix 4”, „Diuna” czy „The Sucide Squad. Legion samobójców” – co łączy te trzy filmy? Z powodu pandemii koronawirusa wszystkie zaliczą jednoczesny debiut w kinach i na VOD. Ale ta strategia nie będzie kontynuowana w 2022 roku. Warner Bros. zapowiada powrót do bardziej standardowego modelu dystrybucji.
Coca-Cola aż za bardzo kojarzy się z Adolfem Hitlerem. https://21fxlb37549m1t0q7j1kqddl-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2018/01/Coca_Cola_Berlin_Olympics-300×216.jpg
Dla nieświadomych to Coca-Cola stworzyła postać Św. Mikołaja w czerwonym stroju i długą białą brodą ;)
Ale w prawosławnej ikonografii św. Mikołaj również jest przedstawiany w czerwonej szacie :) No i brodę też ma — chociaż niezbyt długą :D
Tylko logo Coca Coli mu brakuje ;-) https://avatars.mds.yandex.net/get-zen_doc/1640581/pub_5dfa4fe734808200b1d2f17e_5dfa7e9532335400ae27e65f/scale_1200
Fanta® to wynalazek III Rzeszy (serio*),więc to poniekąd powrót do korzeni.
Gdy USA przystąpiły do II WŚ po stronie Aliantów na Niemcy zostało nałożone embargo i transporty z esencją Coca-Coli trafiające do tamtejszych rozlewni ustały.Dlatego Niemcy opracowali własną recepturą i własną nazwę dla napoju z bąbelkami.
https://uploads.disquscdn.com/images/f167324c4cd385cb1920703728d6d5b0d50b900ba32bff31cf7778cb8bed8ec7.jpg
Myślałem,że nikt ich nie przebije,ale poczekamy zobaczymy.