Hugh Jackman jest chamem przed pierwszą kawą. Tak twierdzi Ryan Reynolds w reklamie Laughing Man

Artykuł/Trendy 16.09.2020
Hugh Jackman jest chamem przed pierwszą kawą. Tak twierdzi Ryan Reynolds w reklamie Laughing Man

Hugh Jackman jest chamem przed pierwszą kawą. Tak twierdzi Ryan Reynolds w reklamie Laughing Man

Ryan Reynolds wystąpił w reklamie Laughing Man — marki kawy swojego zaprzyjaźnionego wroga Hugh Jackmana. Aktor najlepiej znany z roli Wolverine’a jest w niej prawdziwym chamem i prostakiem. 

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o trendach, filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Hugh Jackman i Ryan Reynolds poznali się na planie „X-Men Geneza: Wolverine”. Chociaż film okazał się artystyczną i komercyjną porażką, panowie bardzo przypadli sobie do gustu. Serio! Oni się lubią. Ale przecież, gdyby publicznie nie robili sobie żartów, to internautów ominąłby jeden z najciekawszych fałszywych konfliktów w historii. Nigdy nie zobaczylibyśmy chociażby zdjęcia, które bawi do dzisiaj:

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

These fucking assholes said it was a sweater party. 🎄

Post udostępniony przez Ryan Reynolds (@vancityreynolds)

Na szczęście Jackman i Reynolds regularnie sobie dogryzają i obrażają się nawzajem.

W zeszłym roku zdecydowali się ogłosić zawieszenie broni. Przynajmniej tak się wydawało. Mieli nagrać reklamy dla swoich firm. I chociaż Reynolds poważnie podszedł do tematu przedstawiając Laughing Man (markę kawy Jackmana) w pozytywnym świetle, o tyle Jackman postanowił okazać publicznie pogardę dla Aviation Gin (marka ginu Reynoldsa).

Teraz ponownie połączyli siły w celach marketingowych. W sieci pojawiła się reklama Laughing Man z Hugh Jackmanem w roli głównej i Ryanem Reynoldsem jako narratorem. Obserwujemy w niej początek dnia tego pierwszego, kiedy zachowuje się, krótko mówiąc, jak du***, a ten drugi komentuje to z właściwym sobie sarkastycznym zacięciem.

Przesłanie reklamy jest proste. Nawet taki cham i prostak jak Hugh Jackman po wypiciu filiżanki Laughing Man staje się miłym człowiekiem, jakiego znamy i lubimy. I to ta druga wersja ekranowego Wolverine’a jest bliższa prawdzie. Wystarczy spojrzeć na historię jego kawy. Firma nie powstała jedynie dla zarobku. Kiedy wejdziemy na stronę marki, możemy przeczytać, że stoi za nią również bardzo altruistyczna idea.

W ramach firmy powstała fundacja The Laughing Man Foundation.

Jej zadaniem jest wspieranie plantatorów kawy, zapewniając im i ich rodzinom dostęp do opieki zdrowotnej, możliwość rozwoju i osiągnięcia sukcesu. Różne programy jakie działają pod jej szyldem pozwalają im ulepszyć domy i finansują stypendia naukowe.

Więc tak, Hugh Jackman jest miłym facetem. Chociaż Ryan Reynolds sprzedał ostatnio znaczną część udziałów w Aviation Gin, to wciąż jest częścią i twarzą marki, dlatego być może niedługo Jackman odwdzięczy mu się za występ w reklamie Laughing Man i w końcu pochwali publicznie jego gin zamiast go wylewać.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisement

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...