Nowa apka Canal+ właśnie wjechała na iPhone’y

News/VOD 21.05.2020
Nowa apka Canal+ właśnie wjechała na iPhone’y

Nowa apka Canal+ właśnie wjechała na iPhone’y

Canal+ zaliczył co prawda mały poślizg, ale już ją mamy. Aplikacja do obsługi telewizji przez internet jest już dostępna w sklepie App Store. Jest tylko jedna mała rzecz, na którą musicie uważać.

Wczoraj na polskim rynku zaczął działać oficjalnie nowy serwis wideo na żądanie. Canal+, bo taką prostą nazwę otrzymała ta usługa, to nowe dziecko Platformy Canal+, które pozwala oglądać telewizję przez internet — zarówno w formie linearnych transmisji nadawanych na żywo, jak i wybranych audycji, w tym filmów, seriali i dokumentów, na życzenie.

Canal+ na start miał być dostępny od razu na komputerach oraz za pośrednictwem aplikacji. Obiecano nam, że wspierane będą od początku systemy iOS (smartfony), iPadOS (tablety), Android (smartfony i tablety), Android TV (telewizory i przystawki Smart TV) oraz tvOS (przystawki Apple TV). Coś jednak poszło nie tak i aplikacje zaliczyły małą obsuwę.

canal plus iOS iPhone App Store screenshot

Na szczęście w przypadku Apple’a czas oczekiwania dobiegł już końca, a aplikacja Canal+ jest już dostępna do pobrania.

Program pozwalający cieszyć się treściami udostępnionymi przez polski oddział Canal+ można znaleźć poprzez wpisanie frazy takiej jak np. Canal+ w wyszukiwarce sklepu App Store lub po kliknięciu z poziomu smartfona bądź tabletu Apple’a w ten link. Po instalacji pojawi się na pulpicie telefonu nowa czarna ikona z białym plusem podpisana… MyCanal. Skąd ta dziwna nazwa?

Canal+ to przetłumaczona i dostosowana do potrzeb naszego rynku aplikacja MyCanal przygotowana pierwotnie na potrzeby francuskiego rynku. Platforma Canal+ słusznie uznała, że wystarczy jej jeden VOD w obrębie całej grupy. Po pobraniu apki wystarczy więc wybrać Polskę z listy krajów, a po zalogowaniu się na swoje konto pojawi się nasza lokalna biblioteka.

Uważajcie tylko na małą pułapkę i nie wykupujcie subskrypcji Canal+ w App Storze.

Polska wersja Canal+ opłacana jest poprzez pobieranie określonej kwoty raz w miesiącu bezpośrednio z karty płatniczej klienta. Na start nie ma innych metod płatności takich jak BLIK, PayPal, PayU ani opcji opłacania subskrypcji poprzez Apple ID.

Ze zdumieniem dziś więc odkryłem, że w wyszukiwarce sklepu App Store można znaleźć opcję wykupienia subskrypcji na jeden miesiąc. Dotyczy ona jednak usługi MyCanal z Francji, dlatego nie klikajcie lepiej przycisku rozpoczynającego bezpłatny okres próbny z poziomu sklepu z aplikacjami na iPhone’y i iPady.

Na szczęście Canal+ można testować przez miesiąc za darmo, ale by z tej opcji skorzystać w polskiej wersji serwisu, trzeba się udać na stron ogladaj.canalplus.pl. To tam podaje się dane karty płatniczej.

PS. Nową wersję Canal+ udało mi się pobrać na dwa różne iPhone’y, ale na iPadzie i Apple TV cały czas wyświetla mi się starsza wersja. Możliwe, że propagacja aktualizacji w App Storze jeszcze chwilę potrwa. Jeśli jeszcze jej nie widzicie — cierpliwości! To już naprawdę ostatnia prosta.

Teksty, które musisz przeczytać:

Canal+ ujawnił oficjalny plakat serialu „Król”. Jeśli nie wiecie, kim są ci bohaterowie, to zajrzyjcie do naszej ściągawki

Fani twórczości Szczepana Twardocha mogą powoli szykować się na premierę ekranizacji jego słynnej powieści „Król”. Serial tworzony przez Canal+ dostał właśnie pierwszy oficjalny plakat, na którym widnieje grupa głównych bohaterów. Z tej okazji przygotowaliśmy małą ściągawkę dotyczącą postaci granych przez takich aktorów jak Michał Żurawski i Arkadiusz Jakubik.

Analiza/Seriale 17.09.2020

Dołącz do dyskusji (24)

27 odpowiedzi na “Nowa apka Canal+ właśnie wjechała na iPhone’y”

  1. Kolejna reklama i wciskanie kitu , może pan Dawid Kosiński jak tak poleca Cana+ nowa usługa VOD to niech wyjaśni dlaczego nie działa aplikacja dla Kowalskich i dlaczego darmowe 30 dni wybrane pakiety po rejestracji i dodaniu kary za co pobierają 1 zł nie działają nawet w przeglądarce na pc win10
    ps.
    A tak wygląda prawda o ty Canal+ oferta w Polsce
    Na zgłoszenia nie odpowiadają a aplikacja w Polsce nie działa
    To wysłany tekst zgłoszenia problemu
    Tutaj moje kolejne zgłoszenie na które nikt nie odpowiada w Canal+
    Twój numer klienta
    11201553
    Witam
    Szanowni państwo to skandal i żart , za dodanie karty weryfikacja pobrało mi z konta dwa razy po 1 zł.
    Czyli zostałem oszukany naciągnięty na 2 zł.
    Programów pakiety nie mogę włączyć 1 m-c za darmo i nic nie działa .
    Aplikacja na Android w Google Play kolejny bubel , nie można się zalogować na Polskie ustawienia , wyskakuje błąd error user po francusku ???
    Dałem komentarz JM i dałem negatywną ocenę dla aplikacji Canal+ , zresztą kilka osób ma ten sam problem z logowaniem do tej aplikacji i nikt nie odpowiada i błędu nie naprawił
    Jak tak wygląda start usługi Canal+ i okradania tylko ludzi za aktywację 1 zł. karty bankowej a mi pobrało 2 razy za to samo to obawiam się że zrezygnuję z takiej lipy w obawie ze za 30 dni stracę 85 zł.za 3 pakiety czego nie będę w stanie oglądać i korzystać
    Żądam zwrotu opłaty za aktywację to jest 2 zł. pobrane bezprawnie przez wasz system
    Proszę wyjaśnić dlaczego okres próbny 30 dni jest to fikcja i nie można nic oglądać i aktywować pakietów a do tego aplikacja na android nie działa w Polsce
    Skandalem jest to ze na zgłoszenie problemu , nikt przez 24 godziny nie odpowiedział nie zadzwonił aby wyjaśnić problem po stronie Canal+
    Żądam zwrotu podwójnie pobranej opłaty 1 zł. czyli 2 zł z mojego konta za weryfikację karty MC banku po czym się okazało że zostałem oszukany okradziony a usługi i pakiet nie działa tak jak aplikacja
    Pozdrawiam

    • Nie wiem o czym mowisz. Dziala w przegladarce, nawet na dwoch. Dziala tez aplikacja ktora zainstalowalem dzis rano. Jedyne co nie zadzialalo to podpiecie karty revoluta ktora na poczatku przyjeli, ale pozniej wyslali maila ze niepoprawna weryfikacja platnosci. Trial jednak dziala pomimo niepoprawnej weryfikacji.

      Fakt pobrali mi z revoluta 1 zł i nie zwrocili, ale na szczescie tylko raz. A ze nie dziala na Android to mnie nie dziwi. Jaki system, takie dzialanie.

      • U mnie Usługa działa prawidłowo, ja też zapłaciłem Revolutem i dostałem Maila o błędnej weryfikacji, gdy karta została poprawnie zweryfikowana dostałem maila i symboliczną złotówkę zwrócono mi na konto Revolut

        Apka na iosa była niepoprawna bo nazywała się Mycanal i

        była tylko w języku francuskim i można było wybrać tylko region francuski

        Poprawna aplikacja to Canal+ i ma zintegrowane Wszystkie regiony Francji a także region Polska

      • Jasne wam trollom opłaconym od reklamy Revolut i inny wciskany kit akcje partnerskie wszystko działa a innym jak mnie nie .
        Synku poczytaj komentarze o tej aplikacji Canal+ bo tam widać jak to działa Kowalskim
        Prawda jest taka że aplikacja to bubel jak cała reszta to tylko naciąganie ludzi na opłatę 1 zł. za weryfikację karty bankowej
        Dziś ruszyła aplikacja i mogłem się zalogować w Galaxy S20 Ultra i Tab S5e Lte ale nie ma Hbo Canal itp.itd nie można tam aktywować pakietów Film Kids InfoFun jakie chciałem oglądać
        Jednym słowem lipa bubel w 100% , odpisałem na mail jaki dziś dostałem od Canal+ , jestem ciekawy co dalej wykombinują aby to działało bo jest nadal problem błąd i totalna niedoróbka na start
        Mają mi w 14 dni oddać pieniądze na konto ale to ne powinno tak być ze ludzie są oszukani okradani na początek a nic nie działa
        Mam Netflix , Player+ , iPla , HBO GO i nigdy nie maiłem problemów po rejestarcji konta dodaniu karty i wybraniem pakietu wszystko działa od dawna
        ps.
        Twój Revolut dla blogerów i trolli to nie jest bank tylko fake który się reklamuje na blogach kolejny syf parabank piramida finansowa od Ruskiej mafiinana

    • kwota 1PLN zostaje zwrócona – mają na to 14 dni. U mnie było szybciej bo po 2 dniach miałem na koncie zwrot. Wszystko działa na Android i www (chrome, FireFox).

      • Już się dziś skontaktowali , jednak mają problem z tym Canal+
        Dziś aplikacja ruszyła u mnie po napisaniu zgłoszenia i mogłem się zalogować ale pakietów nie można aktywować i oglądać Hbo Canal itp.itd
        Na pc nadal nie można włączyć aktywować pakietów Film Kids Info Fun jakie wybrałem
        Odpisałem im na ten mail i opisałem nadal występujące problemy z Canal+
        ps.
        Tutaj mail jaki dostałem
        Szanowny Panie,
        wpłacona kwota zostanie zwrócona do 14 dni. Proszę o informację, czy problem z aplikacją występuje na urządzeniu mobilnym, czy na stronie www również. Dodatkowo proszę o podanie wersji oprogramowania przeglądarki bądź wersji Android na urządzeniu mobilnym.

        W przypadku ponownego kontaktu proszę nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę zgłoszenia.
        Z poważaniem
        Aleksandra Długa
        Specjalista ds. Zdalnych Kanałów Obsługi Klienta
        Platforma CANAL+

      • Z developer.apple.com:
        “This summary rating is specific to each territory on the App Store and you can reset it when you release a new version of your app. However, we recommend using this feature sparingly; while resetting the summary rating can ensure that it reflects the most current version of your app — useful if an update addresses users’ previous concerns — having few ratings may discourage potential users from downloading your app.”

        Ale to też nie “usunie” recenzji, ale za to te oceny nie będą brane pod uwagę przy liczeniu ogólnej liczby “gwiazdek”.

      • Piotr , dziś mi odpisali z Cana+ na opisane problemy , tak czy siak aplikacja dziś ruszyła i mogłem się tylko zalogować
        Brak pakietów Hbo Canal itp.itd jakie próbowałem ze stronny www aktywować bez skutku
        Dziś nadal lipa nie działa aktywacja pakietów Film Kids InfFun jakie chciałem aktywować
        Tu odpowiedz z Canal+
        Szanowny Panie,
        wpłacona kwota zostanie zwrócona do 14 dni. Proszę o informację, czy problem z aplikacją występuje na urządzeniu mobilnym, czy na stronie www również. Dodatkowo proszę o podanie wersji oprogramowania przeglądarki bądź wersji Android na urządzeniu mobilnym.

        W przypadku ponownego kontaktu proszę nie usuwać treści poprzednich wiadomości.
        Z poważaniem
        Aleksandra Długa
        Specjalista ds. Zdalnych Kanałów Obsługi Klienta
        Platforma CANAL+

        ps.
        Powiem ci szczerze ze takiego bubla jeszcze nikt nie zrobił bo mam Netflix , iPla , Player+ czy HBOGO i nie miałem nigdy problemów z wyborem pakietu po rejestracji i dodaniu karty banku do cyklicznych opłat a tutaj 2 razy mnie skasowali po 1 zł. za weryfikację dodanie karty , nic nie działa nadal i kolejny 3 dzień piszę kolejne zgłoszenie o problemach

        • 1 zł za weryfikację karty to jest przecież standard w internetach. Co druga usługa to robi, po kilku dniach to jest zwracane. Bo tak, pojawił się u Ciebie problem techniczny na start usługi, ale robisz teraz z igły widły o złotówkę, która wróci na konto…

          • Piotr, tak czy siak Canal+ z nową ofertą przez internet dał ciała na max .
            ps.
            Pani z działu która mi kolejny raz odpisuje na problemy jakie zgłaszam jeszcze bardziej się kompromituje nie wie o czym pisze i wkleja gotowe bzdury z jakby z innej planety lub odpisuje BOT .
            Panienka zupełnie się pogubiła ze mieszkam w Polsce i loguję się z Polski a problemy z pakietami nadal występują u mnie i za pewnie innych Kowalskich jak chcą coś faktycznie zamówić i za 30 dni dalej korzystać .
            Oglądanie HBO Canal itp.itd próbnie za free przez 30 dni to u mnie nadal fikcja mimo rejestracji numeru klienta i dodanej karty mc Citi

          • No usługa dopiero wystartowała, są problemy – no ale nie rób z tego apokalipsy, bo weryfikacja zjadła na kilka dni złotówkę albo dwie. Znaj proporcjum, mocium panie

          • Tak czy siak poprawy nadal nie ma a pani z działu Canal+ się nadal kompromituje nie znajomością wszystkiego i odpisuje kolejny raz nie na temat jakby nie rozumiała zgłoszenia lub BOT odpisuje
            Wygląda na to ze za kilka dni usunę kartę z Canal+ i podziękuję im za pseudo ofertę z której nie mogę korzystać
            Tak czy siak w Player+ mam pakiet za 80 zł. i jestem zadowolony , iPla czy HBOGO , Netflix tez mi działa bez problemów
            Pozdrawiam

    • Ja napisałem negatywny komentarz ocenę za aplikację Canal+ wczoraj i zasłużony negatyw
      Dziś aplikacja u mnie ruszyła i mogłem się zalogować po zgłoszeniu problemów
      Ale nadal Hbo Canal itp.itd nie mogę oglądać , brak możliwości aktywacji w aplikacji ale również ze stronny www na pc

  2. trzeba się udać na stron oglądaj.canalplus.pl

    Niestety, ale nie, nie “oglądaj” tylko “ogladaj” .canalplus.pl ; )

  3. Można korzystać zagranicą Na terenie Unii Europejskiej, Także Wielkiej
    Brytanii pomimo tego ze uk nie jest już w Unii w panelu Ustawień trzeba
    potwierdzić ze jest się obywatelem Unii Europejskiej , będzie to działać
    tylko wtedy gdy usługę wykupimy w Polsce przez Polską kartę debetową
    lub kredytową i wyjeżdżając zagranice usługa będzie działać

  4. Po prostu super działa wszystko poprawnie na iOS oraz Apple TV na Android zacina jest pokazane że można korzystać też dodatkowo z serwisu hbo go czy też filmbox lecz nie wiem jak się do tych serwisów zalogować skoro ta oferta jest powiązana z Hbo oraz Filmbox mam nadzieję że uzyskam odpowiedz uważam że oferta jest bardzo dobra tego brakowało czekam na solidny decoder internetowy

  5. U mnie usługa działa prawidłowo ja tez zapłaciłem revolutem 1 zł dostałem tez maila o błędnej weryfikacji karty ale usługa działała nadal po porwanym zweryfikowaniu karty dostałem kolejnego maila i symboliczna złotówka została mi zwrócona na konto Revolut, aplikacja długo nie była dostępna w App Store

    Była tylko Apka MyCANAL która była nie poprawna bo był tam język francuski i nie można było wybrać Polski Jako regionu. Dopiero od wczoraj poprawna Aplikacja Nazywa sie Canal + i została zastąpiona przez starą aplikacje my Canal w nowej aplikacji zintegrowane wszystkie języki i regiony Francji i jest region Polska

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...