Raper Lil Wayne w polskiej reklamie. To część promocyjnej akcji serwisu Tidal specjalnie dla klientów Plusha

News/Muzyka 18.03.2020
Raper Lil Wayne w polskiej reklamie. To część promocyjnej akcji serwisu Tidal specjalnie dla klientów Plusha

Raper Lil Wayne w polskiej reklamie. To część promocyjnej akcji serwisu Tidal specjalnie dla klientów Plusha

W ostatnich dniach możliwość spędzania wolnego czasu poza granicami własnych czterech ścian została znacząco ograniczona. Nie brakuje jednak rozrywek, których możemy się podejmować bez opuszczania domu. Jedną z opcji jest streaming muzyki, a ten został właśnie znacznie ułatwiony przez serwis Tidal dla klientów sieci Plush.

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o książkach, filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Pandemia koronawirusa stale poszerza się na kolejne obszary. Obecnie w Polsce jest już 246 przypadków zakażenia, a kolejnych należy się spodziewać w następnych dniach. Większość osób decyduje się więc na pozostanie w domach dla własnego bezpieczeństwa. W takich chwilach przydają się zaś wszystkie domowe możliwości na spędzanie wolnego czasu. Wiele osób w pierwszej kolejności zwróciło się w stronę VOD oraz gier wideo (więcej o Netflix Party, Steam Remote Play i innych metodach na wspólną zabawę z przyjaciółmi w trakcie kwarantanny przeczytacie TUTAJ).

Obok już istniejących rozwiązań i funkcji pojawiło się też kilka wartych uwagi nowości. Metropolitan Opera pokazuje swoje największe hity, a funkcja Empik Premium będzie w ciągu najbliższych dwóch miesięcy dostępna bez dodatkowych opłat. Interesującą ofertę dla klientów sieci Plush przygotował także serwis Tidal.

Dzięki Plush będzie można korzystać z biblioteki platformy Tidal przez 90 dni za darmo. Akcję w spocie reklamowym promuje raper Lil Wayne.

Wspomniany artysta to jeden z najpopularniejszych amerykańskich artystów, pięciokrotny zdobywca nagród Grammy, a także (jak właśnie się okazuje) brat maskotki sieci komórkowej. Nowa kampania Plusha reklamuje możliwość korzystania przez 90 dni bez dodatkowych opłat z jednego z najważniejszych serwisów streamingu muzyki. Po upłynięciu tego okresu umowa zostanie przedłużona o kolejne 30 dni korzystania, za które klienci Plusha będą musieli zapłacić 19,99 zł. Dwa dni przed końcem darmowego dostępu do Tidala otrzymają jednak SMS-a przypominającego o zmianie.

Ale to jeszcze nie koniec dobrych wieści dla użytkowników usługi sieci komórkowej Plus. W ramach akcji #zostańwdomu miłośnicy muzyki nie będą zużywali swoich pakietów danych w trakcie korzystania z zasobów Tidala. Ten bonus będzie obowiązywać od 20 marca i potrwa 30 dni. W razie pogorszenia się kryzysu epidemiologicznego firma rozważa jego przedłużenie.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (1)

Jedna odpowiedź do “Raper Lil Wayne w polskiej reklamie. To część promocyjnej akcji serwisu Tidal specjalnie dla klientów Plusha”

  1. Nie wiem, czy Tidal wytrzyma. Z promocjami jedzie po bandzie od dawna, a ilość użytkowników niewielka. Sam korzystam z ostatniej promocji, ekstremalnie doceniam HiFi, aplikacja jest Ok, bardzo mi się podoba ilość informacji przy płytach, dokładne daty, autorzy, muzycy. Mógłbym płacić za HiFi, ale dwa drobiazgi spowodują, że wrócę do Spotify. Pierwszy to współpraca z asystentem google, drugi to każdorazowa potrzeba odkopywania muzyki spod warstwy rapu i hiphopu, która zawsze w Tidalu męczy mnie na pierwszej linii frontu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...