Korzystasz ze Spotify Premium dla rodziny? Uwaga, przygotuj się na większa koszta – cena abonamentu wzrośnie

News/Muzyka 26.02.2020
Korzystasz ze Spotify Premium dla rodziny? Uwaga, przygotuj się na większa koszta – cena abonamentu wzrośnie

Korzystasz ze Spotify Premium dla rodziny? Uwaga, przygotuj się na większa koszta – cena abonamentu wzrośnie

Jeśli korzystacie z abonamentu Spotify Premium dla rodziny, to przygotujcie się na wyższe opłaty. Jak informuje Telepolis.pl, serwis streamingowy prowadzi właśnie ankiety co do zwiększenia cen swojej usługi. 

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o muzyce, filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Spotify to najpopularniejszy serwis streamingowy, na którym możemy słuchać milionów utworów. Z platformy korzysta aktualnie ok. 250 mln użytkowników, co daje mu 1. miejsce, jeśli chodzi o tego typu usługi. Tuż za nim jest Apple Music. I wiele wskazuje na to, że oferta Apple’a będzie wkrótce atrakcyjniejsza od szwedzkiego medium. Okazuje się bowiem, że Spotify planuje najpewniej podnieść cenę pakietu rodzinnego, który umożliwia korzystanie z serwisu sześciu osobom jednocześnie.

Aktualnie Spotify Premium dla rodziny kosztuje 29,99 zł miesięcznie.

Spotify premium dla rodziny cennik
Tak aktualnie prezentują się ceny pakietów Spotify Premium / screen ze strony Spotify

Według informacji Telepolis.pl, które dostarczyli serwisowi jego czytelnicy, klienci korzystający z usługi Spotify Premium dla rodziny dostają do wypełnienia ankiety dotyczące planów cenowych abonamentu Premium. Nowa cena Spotify Premium dla rodziny miałaby wynosić 31,99 zł lub 33,99 zł w zależności od tego, jakie preferencje będą mieli użytkownicy. Serwis streamingowy chce zapewne tym samym wyjść naprzeciw klientom, aby ci nie zniechęcili się wyższą ceną, tylko mogli wcześniej zapoznać się z nadejściem zmiany cennika. 2 czy 4 zł drożej przy płatnościach w sześć osób nie robi znacznej różnicy. Warto jednak zauważyć, że pakiet rodzinny funkcjonuje również w ramach Apple Music – z niego też skorzysta sześć osób i jego cena wynosi 29,99 zł miesięcznie (tyle co w tej chwili Spotify Premium dla rodziny).

Spotify czy Apple Music?

Trudno jednak nie zwrócić uwagi na istotny fakt – z Apple Music skorzystają raczej posiadacze iPhone’ów i innych sprzętów Apple’a (aplikacja ta jest domyślnie wgrana).

Sama z wygody korzystam na smartfonie właśnie z Apple Music (korzystam z niego w pakiecie Rodzina wraz z… rodziną), ale jasnym jest, że dla wielu Spotify będzie o wiele przyjaźniejszym medium. Tym bardziej, że – co nie jest bez znaczenia – z serwisu można korzystać bezpłatnie. O wiele wygodniejsze to jest z pozycji desktopa niż telefonu, bo wtedy – mimo że musimy co jakiś czas wysłuchać reklam – możemy przynajmniej sami decydować o kolejności odtwarzania utworów.

Apple Music ceny
Tak prezentuje się cennik Apple Music / screen ze strony Apple.com

Na razie na stronie Spotify nie pojawiają się żadne informacje na temat ewentualnej podwyżki cen. Jeśli to się zmieni, poinformujemy was o tym fakcie.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (8)

8 odpowiedzi na “Korzystasz ze Spotify Premium dla rodziny? Uwaga, przygotuj się na większa koszta – cena abonamentu wzrośnie”

  1. Wydalamy stolec na apple music. Czy w każdym tekście, nawet o niczym, musi się znaleść na siłę coś emejzing z sadu? Dno.

  2. Czy ktoś może wie, na jakim etapie lub czy w ogóle istnieje temat pojawienia się w końcu w Spotify streamingu w jakości Hi-Fi (bezstratnej flac)?

    • Pewnie szybko się nie doczekamy. Obiecali około dwa lata temu taki plan ale coś – cisza.
      Korzystam z Tidala w lepszej jakości. Ale niestety płytoteka w Tidal trochę uboższa…

  3. Taki click-baitowy ten artykuł bardziej reklamujący Apple, niż informujący o możliwej podwyżce w Spotify. Nagłówek każe się przygotować na wzrost ceny, a tu raptem tylko informacja o prowadzonej ankiecie.

  4. Korzystam z tego planu i żadnej ankiety nie dostałem. Nie widzę też żadnej informacji na ten temat na stronie Spotify. Rzetelnej informacji należy szukać u źródła (strona Spotify lub jego rzecznik prasowy), a nie na stronach trzecich jak Telepolis, która na dodatek powołuje się na bliżej nikomu nieznanego “Pana Ludwika”, który podobno dostał taką ankietę. Inna sprawa, że artykuł przy okazji chytrze przemyca reklamę serwisu Apple, choć w nagłówku nie ma żadnej informacji o promocji itp. I może tutaj jest pies pogrzebany? Kiedyś było coś takiego jak rzetelność dziennikarska. Teraz jest reklama i przekazywanie niesprawdzonych informacji na zasadzie “kopiuj – wklej”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...