Użytkownicy internetu od T-Mobile mają problemy z Netfliksem. Sprawdź, co zrobić, jeśli dotknęła cię awaria

News/VOD 28.03.2019
Użytkownicy internetu od T-Mobile mają problemy z Netfliksem. Sprawdź, co zrobić, jeśli dotknęła cię awaria

Użytkownicy internetu od T-Mobile mają problemy z Netfliksem. Sprawdź, co zrobić, jeśli dotknęła cię awaria

Zainteresowanie Netfliksem rośnie w Polsce z każdym rokiem. Dlatego nie brakuje firm, które decydują się na współpracę z serwisem. Jedną z nich jest operator komórkowy T-Mobile. Niestety, wielu klientów skarży się od wczoraj na problemy z korzystaniem z Netfliksa poprzez internet T-Mobile.

Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.

Serwisy VOD w ostatnich kilku latach podbiły Europę. Również w Polsce ich popularność jest coraz większa. Światowym liderem na rynku streamingu jest oczywiście Netflix, choć w naszym kraju firma jeszcze ustępuje kilku konkurentom. Nikt inny nie ma jednak tak dużego potencjału do stałego wzrostu. Dlatego współpraca z platformą staje się ważnym aspektem działalności choćby operatorów komórkowych.

Własną ofertę związaną z Netfliksem ma również T-Mobile. Jej hasło przewodnie to: „Netflix. Oglądaj wszędzie”. Nie brzmi ono jednak zbyt przekonująco w kontekście kłopotów, które od wczoraj mają klienci T-Mobile. Wielu z nich zgłasza problemy związane z korzystaniem z serwisu za pomocą internetu dostarczonego przez operatora. Niektórym Netflix zupełnie nie działa, inni narzekają na ograniczoną płynność połączenia. Część klientów ominęły wspominane problemy, ale to oczywiście żadne pocieszenie dla osób dotkniętych awarią.

Netflix T-Mobile nie działa – co zrobić?

Dwa najbardziej podstawowe sposoby rozwiązania kłopotów z działalnością sieci to odłączenie urządzenia od internetu i ponowne zalogowanie lub wyłączenie routera z prądu i ponowne połączenie po upływie kilku minut. Użytkownicy Netfliksa i T-Mobile mogą również zgłaszać swoją sprawę na oficjalnym czacie z konsultantami operatora. Część klientów donosi, że otrzymali informację o pracach działu technicznego T-Mobile nad rozwiązaniem problemu. Nie dowiedzieli się jednak, kiedy możemy spodziewać się pełnej poprawy sytuacji.

Co ciekawe, podobna usterka dotknęła wczoraj wieczorem również niektórych subskrybentów Netfliksa korzystających z internetu Orange, Plusa i Netii. Być może mamy więc do czynienia z awarią na większą skalę. Redakcja Rozrywka.Blog skontaktowała się w tej sprawie z Biurem Prasowym T-Mobile. Na ten moment nie otrzymaliśmy jednak żadnej informacji zwrotnej.

Czytaj także: Spotify uruchamia nową wersję konta Premium. Skorzystać z niej będą mogły osoby mieszkające pod jednym adresem.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (14)

31 odpowiedzi na “Użytkownicy internetu od T-Mobile mają problemy z Netfliksem. Sprawdź, co zrobić, jeśli dotknęła cię awaria”

  1. Skuszony Wasza recenzja zamowilem net bezprzewodowy od T-Mobile. Rok juz sie mecze z tym dziadostwem a teraz jeszcze Netflix nie dziala.

    • Dokładnie mam tak samo, wkurza mnie jak tzw helpdesk nic nie wie… Netflix potwierdził , że problem w sieci T-Mobile. nie rozumiem jak im routery padły czy coś nie mają zapasowych? lub backupów? żenada

  2. Pomaga restart z poziomu przeglądarki wszystko śmiga jak wcześniej. :) wpisujecie w pasek adresu adres waszego routera (standardowo t-mobile 192.168.8.1) inny jeżeli zmienialiście, następnie wpisujecie login: “admin” hasło jak od Wi-fi i wtedy ustawienia zakładka system i komenda “Ponowne Uruchomienie”. Miłego weekendu.

  3. Panowie restart routera pomogl ale na jeden dzien. Dzis znow nie dziala. Ponowny restart nie dal juz zadnego efektu. Jakies rady?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...