Widzowie nie zainteresowali się 3. sezonem „Detektywa”. Serial nigdy nie miał jeszcze tak niskiej oglądalności

News/Seriale 15.01.2019
Widzowie nie zainteresowali się 3. sezonem „Detektywa”. Serial nigdy nie miał jeszcze tak niskiej oglądalności

Widzowie nie zainteresowali się 3. sezonem „Detektywa”. Serial nigdy nie miał jeszcze tak niskiej oglądalności

Wydawać by się mogło, że cały świat wstrzymał oddech i odliczał dni, godziny, minuty, a następnie sekundy do premiery nowego sezonu „Detektywa”. Jednak nic bardziej mylnego. Wynik oglądalności serialu jest mizerny.

Krytycy wysoko ocenili powrót słynnej produkcji, podobnie zresztą jak widzowie. Dlatego sporym zaskoczeniem jest, że nie przełożyło się to na wysoką frekwencję przed telewizorami. Wyniki nie kłamią, a dla „Detektywa” to najgorsze otwarcie w jego historii.

Premierę 3. sezonu w Stanach Zjednoczonych, według danych portalu The Warp, obejrzało na żywo o ponad połowę mniej widzów, niż to miało miejsce w przypadku debiutu poprzedniej serii. Nowy odcinek przyciągnął przed ekrany 1,4 mln widzów (kolejny jeszcze mniej, bo 1,3 mln). Dla porównania premierę 2. sezonu oglądało 3,2 miliona widzów, zaś debiut 1. serii zainteresował 2,3 miliona odbiorców.

Zła sława poprzedniego sezonu zaważyła na sukcesie nowych epizodów?

Wiele by na to wskazywało, bo z pewnością nie można zarzucić HBO zaniedbania promocyjnych obowiązków. Nieszczególnie pokaźny wynik ratują jednak liczby dotyczące streamingu i powtórek. Gdyby to wszystko zsumować, okazałoby się, że 1. odcinek łącznie obejrzało 2,3 mln widzów, a drugi 1,6 mln.

Brzmi lepiej. Spójrzmy jednak, jak inne niedawne premiery HBO, czyli „Wielkie kłamstewka” i „Ostre przedmioty”, poradziły sobie podczas swoich premier. Seriale miały odpowiednio 1,1 oraz 1,3 miliona odbiorców. W tym świetle można stwierdzić, że „Detektyw” broni się w słupkach oglądalności. Jednak jeżeli włodarze stacji liczyli na potężny sukces, to musieli spotkać się z rozczarowaniem.

Czy zatem szanse na kolejny sezon zostały właśnie skutecznie pogrzebane? Z pewnością warto poczekać na wyniki oglądalności kolejnych odcinków. Z kolei sam Nic Pizzolatto twierdzi, że ma już pomysł na następną serię. Pozostaje nam liczyć na to, że stacja da mu szansę na jego zrealizowanie.

Wszystkie sezony „Detektywa” można oglądać na HBO GO.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (2)

21 odpowiedzi na “Widzowie nie zainteresowali się 3. sezonem „Detektywa”. Serial nigdy nie miał jeszcze tak niskiej oglądalności”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisement

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...