Mamy nowego lidera najbardziej nielubianych filmów na YouTubie. Google powinien spalić się ze wstydu

News/YouTube 13.12.2018
Mamy nowego lidera najbardziej nielubianych filmów na YouTubie. Google powinien spalić się ze wstydu

Mamy nowego lidera najbardziej nielubianych filmów na YouTubie. Google powinien spalić się ze wstydu

Mamy nowego lidera na YouTubie. Filmem, który zdobył miano najbardziej nielubianego przez społeczność, jest materiał… od samych twórców platformy.

YouTube Rewind to seria filmów podsumowujących rok na platformie wideo Google’a. Tegoroczna odsłona nie spotkała się jednak z ciepłym przyjęciem społeczności. Już chwilę po publikacji zaczęła się piąć w rankingu najbardziej nielubianych filmów w historii.

YouTube Rewind 2018 to kompletna porażka Google’a.

Najnowszy film podsumowujący rok na YouTubie powstał z inicjatywy twórców tej platformy. Sporo uwagi poświęcono grze „Fortnite”, a w tworzeniu klipu pomogli najróżniejsi twórcy, którzy kształtowali serwis wideo Google’a.

Byli to m.in. youtuberzy tacy jak Ninja, Casey Neistat i Emma Chamberlain. Pojawił się też Will Smith. Zabrakło wśród obecnych jednak kilku osób, które miały ogromny wpływ na YouTube’a, w tym Feliksa „PewDiePie” Kjellberga i Logana Paula.

Nie pomaga też fakt, że klip YouTube Rewind 2018 jest… nudny. Podczas oglądania wygłupów kolejnych postaci pojawiających się na ekranie, które próbują być cool, czuje się głównie zażenowanie.

Po kilku dniach YouTube Rewind 2018 pobił rekord.

Z pewnością nie o taki rekord chodziło jednak Google’owi. YouTube Rewind 2018 ma obecnie najwięcej łapek w dół ze wszystkich filmów na YouTubie. Przebił tym samym takie niesławne produkcje, jak teledysk Rebecki Black do kawałka Friday, Despacito i trailer „Call of Duty: Infinite Warfare”.

Trzy dni temu YouTube Rewind 2018 miał 6,8 mln łapek w dół. Dwa dni temu ta liczba wyniosła 8,45 negatywnych reakcji. Dzisiaj jest ich już – w momencie publikacji tego tekstu – ponad 10 milionów. Tym samym klip oceniany jest gorzej niż teledysk Justina Biebera do utworu Baby.

Google pokazał, że zupełnie nie rozumie swoich odbiorców.

Justin Bieber na wynik 9,8 mln łapek w dół pracował przez ponad osiem lat. Teledysk do utworu Baby opublikowano w serwisie 19 lutego 2010 roku. W dodatku ma on dodatki bilans łapek od użytkowników, którzy ocenili go pozytywnie ponad 10 mln razy.

W przypadku YouTube Rewind 2018, który miał premierę zaledwie tydzień temu, Google’owi udało się zebrać więcej negatywnych reakcji niż Bieberowi. W dodatku tych pozytywnych naliczono zaledwie około 2,1 miliona, czyli pięciokrotnie mniej niż łapek w dół.

Widać też, że użytkownicy reagują na YouTube Rewind 2018 znacznie chętniej niż na teledysk Biebera. Wynik 12 mln reakcji (pozytywnych i negatywnych) uzyskano po 121 mln wyświetleń, podczas gdy teledysk Baby wyświetlono ponad 2 mld razy.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (11)

46 odpowiedzi na “Mamy nowego lidera najbardziej nielubianych filmów na YouTubie. Google powinien spalić się ze wstydu”

  1. Nie do końca rozumiem, skąd ten hejt. Okej, filmik może nie jest jakiś fenomenalny, ale ogólnie (chyba) przedstawia sobą to, jakie trendy na YT były zauważalne na przestrzeni roku.
    Czy czegoś nie zauważam, i fakt, że w filmiku nie było PewDiePie’a sprawia, że sam filmik od razu zasługuje na miano najgorszego na świecie?

    • Ludzie hejtują Youtube rewind z powodu oderwania jego twórców od przeciętnych oglądaczy Youtuba. Co takiego wspólnego z Youtubem ma Will Smith albo Ninja? (Wiem że ten drugi ma na koncie na yt ma ponad 20 mln subskrypcji tylko jest to pokłosie jego popularności na Twitchu). Pierwotnie filmiki celebrowały twórców którzy aktywnie rozwijali Youtube, a teraz format zmienił się na jak najbardziej poprawny politycznie byleby przyciągnąć z powrotem jak najwięcej reklamodawców. Polecam obejrzeć filmik MKBHD który sam brał udział w tym przedsięwzięciu.

    • To film stworzony jako biuletyn dla reklamodawców, mający niewiele wspólnego z prawdą. Jakikolwiek kontrowersyjny lub bardziej wyrazisty twórca nie może się w nim znaleźć, bo tworzy treści nieodpowiednie dla reklamodawców.

      A brak Pewdiepie to tylko mała wisienka na torcie – czujni zauważą, że jedna z osób robiących animacje do tego filmu wrzuciła pewne elementy charakterystyczne dla Pewdiepie. Jest to jednak zrobione po cichu, tak jakby youtube miał tego nie zauważyć.

    • Wątki z poprawnością polityczną, o przyjmowaniu uchodźców, o homoseksualistach i DragQueen i z tego powodu jest właśnie ten hejt … do tego jak pisałem wyżej tam nie ma w ogóle nikogo, kogo byś znał. Nie ma żadnej znanej osoby z YouTube, albo to są jacyś drugoligowcy, o których nikt nie słyszał …

  2. Teraz to już jest reakcja łańcuchowa – ludzie wchodzą żeby specjalnie zostawić łapkę w dół, bez względu na to co sami myślą.

  3. Nie znam i nie oglądam prawie nikogo z tego filmu (2 na 100).
    Całkowicie postawiono na Azję i upośledzone mentalnie dzieci, widocznie tu się najlepiej zarabia.

  4. Na własne życzenie mają taki hejt, bo dodali wątki: Uchodźców, DragQueen, Tolerancji. Dodając do tego całkowicie nieznanych ludzi, bo nawet nie wiem czy to są w ogóle YouTuberzy ten film nie mógł wyjść dobry …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...