Małomiasteczkowa krzyżówka w centrum Warszawy. Co ten Podsiadło znowu kombinuje?

News/Muzyka 26.11.2018
Małomiasteczkowa krzyżówka w centrum Warszawy. Co ten Podsiadło znowu kombinuje?

Małomiasteczkowa krzyżówka w centrum Warszawy. Co ten Podsiadło znowu kombinuje?

W co jak w co, ale w marketing Dawid Podsiadło zdecydowanie umie. W centrum Warszawy pojawił się mural promujący ostatni album artysty. Nie jest to jednak tradycyjna reklama, a krzyżówka. Podsiadłę można usłyszeć niemal w każdej rozgłośni i telewizji, ale akurat tego jeszcze nie grali.

Małomiasteczkowy czy Nie ma fal wylewają się zewsząd, a muzyk stał się nieoficjalnym królem serwisów streamingowych. Fakty mówią same za siebie i śmiało można powiedzieć, że artysta mógłby już zupełnie odłożyć marketingową stronę swojego fachu na bok, a i tak jego płyty rozeszłyby się na pniu.

Jednak, gdy mamy do czynienia z takim ruchem, to aż chce się wołać o więcej. Można już było zadzwonić do muzyka w celu poznania daty premiery płyty, była także promocja krążka poprzez jego sprzedaż w kiosku przez samego artystę. Teraz przyszła pora na ciąg dalszy. Wspomniany mural to element składowy większej układanki, o jakiej polska reklama chyba jeszcze nie słyszała. No więc o co chodzi?

Dawid Podsiadło zachęca do odgadywania haseł Małomiasteczkowej krzyżówki.

To jest zdjęcie muralu, który możecie znaleźć w centrum Warszawy. Do rozwiązania przedstawionej na nim krzyżówki,…

Opublikowany przez Dawid Podsiadło Poniedziałek, 26 listopada 2018

Hasła znaleźć można na 40 bilbordach w 40 polskich miastach i miasteczkach, m.in. w Sopocie, Toruniu, Zielonej Górze, Płocku, Bytomiu czy Gliwicach. Mając już rozwiązaną krzyżówkę, będziemy w stanie odgadnąć hasło główne, to zaś kryje się na instagramowym profilu artysty.

Co otrzyma szaradowy zwycięzca, oprócz oczywiście wielkiej satysfakcji? Tego nie wiemy, jeżeli w ogóle jest przewidziana jakakolwiek nagroda.

Płyta Małomiasteczkowy ukazała się 19 października 2018 roku.

Album zadebiutował na pierwszym miejscu ogólnopolskiej listy sprzedaży OLiS, rozchodząc się w ponad 30 000 egzemplarzy. Należy bacznie przyglądać się profilom Dawida Podsiadły w mediach społecznościowych. Prawdopodobnie publikowane tam informacje zdołają nas jeszcze zaskoczyć.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...