Mietczyński i Darwini łączą siły z Gonciarzem. Tofu Media Twórcy to nowa siła polskiego YouTube’a

News/YouTube 07.09.2018
Mietczyński i Darwini łączą siły z Gonciarzem. Tofu Media Twórcy to nowa siła polskiego YouTube’a

Mietczyński i Darwini łączą siły z Gonciarzem. Tofu Media Twórcy to nowa siła polskiego YouTube’a

Na polskim YouTubie tworzy się nowa, znacząca siła. Choć kolektyw Tofu Media Twórcy to jeszcze świeżak, to udało mu się ściągnąć na swój pokład kilka głośnych nazwisk. Do grupy Krzysztofa Gonciarza dołączył m.in. Mietczyński oraz Karol Paciorek.

To może być ważna data w historii polskiego internetu. Dziś na polskim YouTubie zawiązano współpracę między zgoła odmiennymi tematycznie kanałami. Teraz influencerzy mogą mieć na nas jeszcze większy wpływ niż dotychczas.

Wszystko za sprawą grupy Tofu Media Twórcy.

Założony niedawno kolektyw jest częścią Tofu Media Polska, działającej na naszym rynku filii japońskiego koncernu. Zespół działa pod przewodnictwem Krzysztofa Gonciarza i Kasi Mecinski. YouTuberom udało się ściągnąć na pokład kilka znanych kolegów po fachu, związanych wcześniej z siecią partnerską LifeTube.

Do Tofu Media Twórcy dołączyli m.in. Jan Jurkowski i Marek Hucz z Grupy Filmowej Darwin.

Oprócz nich do kolektywu dołączyła także Paulina Lis z kanału Lisie Piekło, Mietek Mietczyński oraz Karol Paciorek, znany z Lekko Stronniczego, a obecnie tworzący pod szyldem Imponderabilia. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl, w ramach nowo utworzonego zespołu influencerzy będą współpracować nad produkcją i dystrybucją treści. Grupa nie planuje na razie poszerzać składu.

Trzeba przyznać, że zgromadzone nazwiska mogą zaimponować osobom regularnie śledzącym polskiego YouTube’a. Wszystkie kanały cieszą się dużą popularnością, która teraz może się tylko zwiększać. Tofu Media Twórcy będą mieć także jeden front w kontaktach z reklamodawcami. Potencjalnych chętnych raczej nie zabraknie, bo całość prezentuje doprawdy szeroki wachlarz tematyki.

Jestem ciekaw, jak takie połączenie wpłynie to na treści prezentowane przez każdy ze zrzeszonych kanałów.

Jeśli będzie to działanie przede wszystkim biznesowe, wzbogacone o ewentualne reklamowanie wzajemnych materiałów. Jednak chyba wszyscy liczą na jakieś wspólne produkcje albo przynajmniej gościnne występy. Liczba kombinacji jest co prawda ograniczona, ale każde połączenie byłoby powiewem świeżości. Do tego jednak potrzebny jest naprawdę ciekawy temat. Prace nad debiutanckim projektem grupy Tofu Media Twórcy mają ruszyć w październiku.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

Advertisement

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...