The Walking Deadpool, czyli Żywe trupy i mutanci ramię w ramię

News/Film 16.04.2018
The Walking Deadpool, czyli Żywe trupy i mutanci ramię w ramię

The Walking Deadpool, czyli Żywe trupy i mutanci ramię w ramię

Deadpool jako zombie? Crossover pomiędzy serią X-Men i The Walking Dead? Kampania nowego filmu Ryana Reynoldsa jest mistrzowska. Klipy z serii The Walkind Deadpool to świetny pomysł na promocję.

Deadpool jest wyjątkowym (anty)bohaterem, który łamie czwartą ścianę. Jest niepoprawny politycznie, wrogów zabija z uśmiechem na ustach i rzuca pikantnymi dowcipami. Nic dziwnego, że film z jego udziałem otrzymał kategorię R.

Widzowie, podobnie jak wcześniej fani komiksów, pokochali Deadpoola. Na tyle, że stał się jednym z najbardziej kasowych filmów wytwórni Fox, zawstydzając pod względem wyników pozostałe filmy z serii X-Men kierowane do szerszej widowni.

Deadpoolowi pomogła nietypowa kampania promocyjna.

Już przy pierwszej odsłonie filmu twórcy postawili na łamiącą schematy promocję. Przez miesiące publikowano filmy z Ryanem Reynoldsem i Deadpoolem – czasem nawet pokazując obu w jednym kadrze.

Materiały rozchodziły się viralowo. Nic dziwnego – widząc zwiastun zmontowany tak, by Deadpool jawił się jako komedia romantyczna (premierę miał w Walentynki), trudno było się nie uśmiać. A twórcom udało się jednak nie wyprztykać z pomysłów.

Lada moment do kin wejdzie Deadpool 2, a promocja filmu ruszyła z kopyta. Po pełnoprawnym zwiastunie przyszła kolej na inne materiały, które mają zainteresować widzów nadchodzącym filmem. A przy okazji używają do promocji innych franczyz.

Ryan Reynolds jako zombie, czyli The Walking Deadpool.

The Walking Dead lata świetności ma już za sobą, ale Żywe trupy to nadal jeden z najchętniej oglądanych seriali na świecie. Dzisiaj w nocy polskiego czasu miała miejsce premiera finału 8. sezonu opowieści o Ricku i spółce.

Podczas emisji ostatniego odcinka The Walking Dead wyświetlono nowe spoty telewizyjne. Można obejrzeć je już w kanałach social media promujących film. Do tego doszła grafika przedstawiająca Deadpoola jako zombie.

Do produkcji nowych spotów wykorzystano fragmenty nowego filmu i nakręcono nieco dodatkowego materiału. Pojawiły się w nich też plansze, które zachęcały do oglądania nowego sezonu Fear The Walking Dead i programu Talking Dead.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (1)

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...