IPLA pozwoli oglądać HBO, a przy tym sama nie straszy już wyglądem

News/Seriale 21.02.2018
IPLA pozwoli oglądać HBO, a przy tym sama nie straszy już wyglądem

IPLA to usługa VOD niekoniecznie z gatunku „pierwszego wyboru” dla mojej skromnej osoby, choć były momenty, kiedy korzystałem z niej bardzo intensywnie i trochę się wkurzałem. 

Prawa do transmisji Mistrzostw Europy 2016 w piłce nożnej miał Polsat i oglądałem IPLA nawet przez kilka godzin dziennie. Miałem nawet w planach jakiś felieton na temat tego, że usługa potrzebuje zmian i konkurencja jej ucieka, ale ostatecznie o sprawie zapomniałem. A może po prostu w chwili słabości nie chciałem żeby twórcom serwisu było przykro.

Tak, najwyraźniej nie bywam tam często, choć chyba wypadałoby już „przypomnieć sobie” wspaniałe Miodowe lata, dobre 3 lata nie sprawdzałem co tam u Norków oraz Krawczyków. I chyba będzie ku temu okazja.

Nowa IPLA i HBO

A to dlatego, że wystartowała nowa odsłona IPLA. W pierwszej kolejności zmieniła się ich strona internetowa ipla.tv (zakładam, że odświeżenie czeka też aplikację), która rzeczywiście wygląda teraz znacznie nowocześniej, niż jakiś czas temu – jest czytelniej i bardziej multimedialnie.

Jest też drugi powód, by ponownie przychylnie spojrzeć w kierunku IPLA, a mianowicie możliwość wykupienia pakietu, który daje dostęp do najlepszych „filmowych” kanałów telewizyjnych. 3x HBO, 2x Cinemax i 4x AXN. Taki pakiet kosztuje 35 zł miesięcznie i to może być dobre rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy wprawdzie chcieliby oglądać HBO w sieci za pośrednictwem platformy HBO GO, ale HBO im to uniemożliwia.

IPLA ma być też dość skutecznym narzędziem do oglądania przez internet telewizji w ogóle. W informacji prasowej czytamy:

Pojawił się też nowy pakiet IPLA TV oferujący bogactwo kanałów, czyli 87 stacji telewizyjnych, w tym m.in.: sportowe (np. Polsat Sport HD, Eurosport 1 HD), informacyjne (np. Polsat News HD), filmowe (np. Comedy Central, Paramount Channel, Kino Polska, Epic Drama HD, AXN HD, Lifetime HD, TNT HD), rozrywkowe (np. Polsat Play HD, Polsat Cafe HD, BBC Brit, MTV Polska), edukacyjne (np. Discovery Channel HD, National Geographic, Nat Geo Wild, History) czy dla dzieci (np. Nicktoons, Disney Channel, Cartoon Network HD, Boomerang). W promocji, przez pierwsze 3 miesiące, pakiet będzie kosztował 50 zł miesięcznie, potem jego cena wyniesie 60 zł. Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu w promocji otrzymają pakiet za 25 zł na 3 miesiące, później zapłacą 30 zł.

Moim zdaniem to wszystko wydaje się być dość sprawnym posunięciem ze strony Polsatu, który musi konkurować nie tylko z Player.pl, ale bardzo dynamicznymi platformami, takimi jak Showmax czy Netflix. Pakietyzacja – będę się upierał – trudno dostępnego w sieci HBO oraz sprzedaż de facto “telewizji online”, jest na pewno dobrym pomysłem na znalezienie swojej drogi.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (9)

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...