REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. Książki

Dwa w cenie jednego: ponad 630 bundli, druk + e-book

Do piątku potrwa promocja, która umożliwia szybkie i bezproblemowe uporanie się z dylematem: e-book, czy wydanie papierowe. Przez najbliższe dwa dni na ebookpoint.pl kupować można książki w obydwu formatach, płacąc przy tym jak za jeden z nich.

Wybór pomiędzy e-bookiem a drukowaną książką nie zawsze jest oczywisty. Zazwyczaj trudno zrezygnować z uzupełniania jednej z biblioteczek kosztem drugiej. Zarówno publikacjom elektronicznym, jak i tym tradycyjnym trudno odmówić licznych zalet. Jednoznaczne rozstrzygnięcie, które z nich są lepsze jest niemożliwe. Żaden e-book nie zastąpi charakterystycznego zapachu nowej książki. Wirtualna półka nigdy nie będzie miała tyle uroku, co ta prawdziwa, wypełniona ulubionymi dziełami. Jednocześnie nic nie przebije mobilności cyfrowych wydań ani wygody, jaką oferują.

13.03.2013
18:43
Dwa w cenie jednego: ponad 630 bundli, druk + e-book
REKLAMA
REKLAMA

Mieć wszystkie książki, które są warte tego, by do nich wrócić, w obydwu formatach? Wymarzony, lecz trudny do osiągnięcia stan. Przyjemnie byłoby móc sięgnąć po te same pozycje, ciesząc się domowym zaciszem i w podróży - raz dzierżąc w dłoni twardą oprawę i pokryte drukiem strony, innym razem poręczny czytnik. Jednocześnie płacenie podwójnie za te same treści to pomysł niedorzeczny. Szczęśliwie, w tym miejscu pojawia się ebookpoint.pl ze swoją ofertą.

Promocją druk + e-book objęte zostały zestawy składające się z książek w tradycyjnym, papierowym wydaniu i ich cyfrowych odpowiedników. Dopłacając 10% ceny pozycji drukowanej, czytelnik otrzyma pożądaną lekturę w obydwu formatach. Jest to oferta bez wątpienia atrakcyjna szczególnie dla tych, którzy nie potrafią zdecydować się na jedno rozwiązanie. Smaczku dodaje ilościowy rozmach - dostępnych pakietów jest ponad 630. Jeśli więc jesteście entuzjastami "wyspecjalizowanych e-booków", typowych dla ebookpoint.pl, macie w czym wybierać. Z pewnością nie będziecie rozczarowani.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA