REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. Muzyka

'Strange Love', czyli technologiczny mariaż Depeche Mode z T-Mobile.

Premiera singla Heaven oficjalnie rozpoczęła marketingową ofensywę nowego albumu Depeche Mode. Do jego debiutu pozostał ponad miesiąc, a oczekiwanie urozmaici (dla wyjątkowo spragnionych) T-Mobile w ramach nowo podjętej współpracy z zespołem.

24.02.2013
19:11
'Strange Love', czyli technologiczny mariaż Depeche Mode z T-Mobile.
REKLAMA
REKLAMA

Jeśli wierzyć prostemu wyznacznikowi popularności w postaci rankingów sprzedaży i radiowych notowań – zainteresowanie najnowszymi dokonaniami tria z Basildon jest spore. Bestseller w przedsprzedaży i wspomniany singiel na prowadzeniu (w zestawieniu rodzimej Trójki).

Depeche Mode nigdy nie słynęło z umiejętnego nakręcania hype’u, zazwyczaj to sama zapowiedź nowego krążka (i obietnica kolejnego Violatora) zastępowała sztab marketingowy. Tym razem nadchodząca, europejska trasa koncertowa zespołu zostanie wsparta przez Deutsche Telekom. Jak zaznacza sam frontman zespołu – Dave Gahan:

Od zawsze wykorzystywaliśmy najnowsze technologie, by w ten sposób sprawiać, że każda kolejna trasa koncertowa będzie jeszcze bardziej spektakularna i lepsza od poprzedniej. Dzięki wsparciu ze strony Deutsche Telekom będziemy w stanie umożliwić udział w naszej zbliżającej się europejskiej trasie koncertowej większej liczbie fanów, niż kiedykolwiek wcześniej i to bez względu na to, gdzie się znajdują.

Owocem współpracy jest m.in. poprzedzający premierę płyty występ w Dzielnicy Muzeów w Wiedniu. Najbardziej oddani fani mają możliwość zdobycia wejściówek w organizowanych konkursach, zaś internetowa społeczność zostanie „uraczona” zapisem wideo z całego przedsięwzięcia. Istnieje duża szansa, że okaże się to równie udanym projektem jak występ  ‘na żywo’  w programie Jimmy’ego Kimmela (przed premierą ostatniego krążka – Sounds of the Universe).

REKLAMA

Na tym profity dla fanów się nie kończą, a wiążą się głównie z aplikacją Electronic Beats - autorskim, muzycznym projektem T-Mobile, na który składa się magazyn, dedykowana strona i szeroko rozumiana organizacja wydarzeń kulturalnych. Wszystkie zdjęcia uchwycone podczas koncertów, zebrane trofea i wszelakie pamiątki związane z zespołem „zawisną” w wirtualnej galerii na stronach operatora.

Depeche Mode to kolejni artyści, którzy wpisują się w imponującą listę „współpracowników” T-Mobile. Widnieją na niej  m.in. Foo Fighters, Pet Shop Boys czy Katy Perry.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA