Żabka dowozi. Sieć testuje dwa sposoby na zakupy online

News/Technologie 10.04.2020
Żabka dowozi. Sieć testuje dwa sposoby na zakupy online

Żabka dowozi. Sieć testuje dwa sposoby na zakupy online

Żabka podąża drogą wyznaczoną przez konkurencję i do testowanej już usługi Zamów i odbierz dodaje tradycyjne zakupy internetowe – Żabkę do domu. 

Żyjemy w dziwnych czasach, w których wizyta w sklepie jest jednym z najniebezpieczniejszych (ze względu na wirusa) i najbardziej stresujących (ze względu na kolejki) działań, jakie podejmujemy w ciągu całego tygodnia. Sklepy, które nie chcą stracić klientów, muszą sobie jakoś z tym wyzwaniem radzić. Źabka ma to na dwa pomysły.

Żabka do domu testowana jest w Poznaniu.

Nowością jest usługa Żabka do domu, która działa jak standardowe zamawianie zakupów z dostawą pod wskazany adres. Jej testy startują w wybranych sklepach znajdujących się w centrum Poznania. Zamawiać sprawunki do domu można na razie tylko stronie zakupy.zabka.pl, ale niebawem będzie można skorzystać w tym celu także z infolinii.

Zakupy zrealizuje ta Żabka, która jest najbliżej adresu docelowego. Firma obiecuje, że zamówienie dotrze do nas bardzo szybko i jego dostawa zajmie „zwykle poniżej godziny”. Zakupy za ponad 80 zł zostaną dostarczone bezpłatnie, do tańszych trzeba będzie dopłacić 5 zł za dowóz.

W testach biorą udział te Żabki:

Powstańców Wielkopolskich 14a,  Piekary 12, 3-go Maja 47,  Św. Marcin 45, 23 Lutego 2/Pl.Cyryla Ratajskiego 9, Gwarna 6, Wyspiańskiego 22 / Ułańska 2, E. Drużbackiej 1/1, Wojskowa 1 lok. 69, E. Orzeszkowej 2, Rynek Łazarski 2, Głogowska 54 lok.1, Głogowska 65, Strusia 5, Stablewskiego 16, Hetmańska 55a LOK. 3, Niegolewskich 11, Staszica 4, Kościelna 31, MYLNA 32/34 lok.S3, Wawrzyniaka 28/30, Zwierzyniecka 28 lok. U13, Zwierzyniecka 32 LOK. 39, Henryka Dąbrowskiego 35/37, Sienkiewicza 20, Prusa 2, Kraszewskiego 3 LOK. 4, Jackowskiego 43 lok. U-1, Mickiewicza 19, Kościelna 12-14.

Zamów i odbierz w Żabce w Warszawie.

W stolicy firma już od początku kwietnia testuje usługę Zamów i odbierz. Klienci mogą dzięki niej w aplikacji żappka dodać zakupy do koszyka, a pracownicy wybranego przez nich sklepu zgromadzą je i je odpowiednio zapakują. Dzięki temu minimalizuje się czas, jaki klient spędza na zakupach i liczba osób kręcąca się po sklepie w beznadziejnej próbie znalezienia drożdży. Osoba korzystająca z tej funkcji musi się tylko udać do wybranego sklepu, odebrać, co zamówiła i na miejscu zapłacić za wybrane przez siebie wiktuały.

Sklep zapowiada, że testy usługi potrwają jeszcze kilka tygodni. Na razie można wypróbować ją w Warszawie w poniższych sklepach:

Kowalczyka 9 lok. 9D, Sokratesa 9 lok U8, Jana Kazmierza 33A lok. U6, ul. Poloneza 87 LOK. U2, Rzeczypospolitej 10/42 i 43, Bluszczańska 67, Melomanów 10/6U, Łucka 18 Śliska 3/1u, Chłodna 11, Milenijna 45G/U1, Al. Jerozolimskie 136, Burakowska 16, Rejtana 17, KEN 57, Lechicka 14, BURAKOWSKA 16, NOWOLIPKI 14., POSAG 7 PANIEN 12 LOK. U2, Płocka 5A, Pruszków, Ceramiczna 16.

Dołącz do dyskusji