REKLAMA

Chińczycy chcą 4299 zł za telefon bez Google'a. Huawei Mate 30 Pro od teraz w regularnej sprzedaży w Polsce

Huawei się nie poddaje. Firma nadal liczy na to, że klienci w Polsce przymkną oko na brak usług Google Play i kupią jej sztandarowy smartfon z ubiegłego roku, czyli Huaweia Mate 30 Pro. Od teraz urządzenie można nabyć stacjonarnie.

08.01.2020 15.06
huawei mate 30 pro 1
REKLAMA
REKLAMA

Huawei Mate 30 Pro trafił do sprzedaży w drugiej połowie ubiegłego roku. Miało to miejsce już po nałożeniu bana na handel pomiędzy firmami ze Stanów Zjednoczonych a tymi z Państwa Środka przez amerykańskiego prezydenta Donalda Trumpa. W rezultacie telefon nie ma dostępu do usług Google’a takich jak płatności Google Play czy sklepu z aplikacjami.

Właśnie z tego powodu z początku Huawei Mate 30 Pro dystrybuowany był wyłącznie w Chinach i ominął Europę - a szkoda, bo to właśnie ten telefon zdobył koronę króla mobilnej fotografii. Pod koniec roku trafił jednak również i do naszego kraju, aczkolwiek w dość wygórowanej cenie 4299 zł i nadal bez usług Google’a - za to z „usługami Huaweia”

Huawei miał spory problem, by w przedsprzedaży sprzedać 100 sztuk smartfonów Mate 30 Pro.

huawei-mate-30 pro class="wp-image-1052929"

Chociaż do blisko 40-milionowym kraju dotarło jedynie 100 sztuk telefonów, a do tego producent dorzucał liczne gratisy, nie znalazł zbyt wielu chętnych. Urządzenia nie tylko nie rozeszły się na pniu, ale dostępne były do zakupu przez kilka kolejnych dni. Huawei mimo to się nie poddaje i nadal promuje Mate'a 30 Pro w Polsce.

REKLAMA

Huawei Mate 30 Pro trafił właśnie do standardowej oferty i można go kupić zarówno online, jak i w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Urządzenie kosztuje 4299 zł, a w ramach tej ceny oprócz urządzenia klienci otrzymują słuchawki Huawei Freebuds 3. Do tego klienci otrzymują voucher uprawniający do zakupu Huawei Band 4 za złotówkę.

Oprócz tego nabywcy Huawei Mate 30 Pro mogą liczyć na tzw. VIP Serwis. W jego ramach można jeden raz wymienić bezpłatnie ekran albo plecki urządzenia w autoryzowanym serwisie w ciągu pół roku od zakupu. Zaś przesyłki door-to-door w ramach naprawy gwarancyjne są bezpłatne. Do tego dochodzą osobna infolinia oraz „personalny konsultant techniczny/produktowy”.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA