Nie możesz korzystać z transmisji danych w T-Mobile? Trwa awaria [AKTUALIZACJA]

News/Operatorzy 03.09.2019
Nie możesz korzystać z transmisji danych w T-Mobile? Trwa awaria [AKTUALIZACJA]

Nie możesz korzystać z transmisji danych w T-Mobile? Trwa awaria [AKTUALIZACJA]

Klienci T-Mobile mogą mieć problemy z korzystaniem z transmisji danych. Operator potwierdził awarię.

UWAGA: tekst został zaktualizowany.

Jeżeli nie możesz korzystać z transmisji danych w sieci T-Mobile, nie jesteś sam. Operator potwierdził, że doszło do awarii światłowodu należącego do jednego z dostawców, a problemy występują przede wszystkim w zachodniej Polsce.

Na skutek uszkodzenia światłowodu należącego do jednego z naszych dostawców, w szczególności w zachodniej Polsce, mogą wystąpić utrudnieniu w korzystaniu z usług transmisji danych. Usługi głosowe nie zostały dotknięte awarią. Będziemy Was informować na bieżąco – czytamy w komunikacie T-Mobile Polska na Twitterze.

Problemy potwierdzają użytkownicy serwisu DownDetector.pl, którzy zgłosili kilkaset alertów związanych z usługami T-Mobile.

Awaria w sieci T-Mobile dotyczy transmisji danych.

Przedstawiciele operatora podkreślają, że usługi głosowe działają poprawnie.

Aktualizacja

T-Mobile informuje, że usługi transmisji danych zostały przywrócone. Operator skorzystał z „rozwiązania zastępczego”.

 

 

Dołącz do dyskusji