Pekao promuje terminale płatnicze. Bank przygotował promocję dla przedsiębiorców

Pekao promuje terminale płatnicze. Bank przygotował promocję dla przedsiębiorców

Pekao promuje terminale płatnicze. Bank przygotował promocję dla przedsiębiorców

Bank Pekao przygotował akcję dla klientów biznesowych promującą terminale płatnicze. W zamian za polecenie innym przedsiębiorcom korzystania z terminali, odebrać można e-kody zakupowe w sieci Biedronka.

Klienci Pekao, którzy chcą wziąć udział w akcji, powinni zarejestrować się na stronie www.zyskujzpekao.pl. Promocja skierowana jest do osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. W formularzu rejestracyjnym należy podać imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i NIP. Po jego wypełnieniu otrzymamy wiadomość e-mail ze specjalnym kodem.

Kod należy przekazać klientom, którzy zamierzają podpisać umowę z Pekao na terminal płatniczy. Za nową umowę zawartą w wyniku polecenia, polecający otrzyma elektroniczny kod na zakupy w sklepach sieci Biedronka na 50 zł. Otrzymać można do trzech takich kodów – czyli w sumie 150 zł.

Klienci, którzy skorzystają z polecenia i podpiszą nową umowę na terminal również mogą zarejestrować się na stronie www.zyskujzpekao.pl i otrzymać e-kod na zakupy w Biedronce o wartości 100 zł. Warunkiem jest podanie kodu polecającego podczas podpisywania umowy. Oprócz tego nowy klient może także polecić korzystanie z terminali innym klientom. Jeżeli ci skorzystają z promocji, otrzymają maksymalnie 3 e-kody o wartości 50 zł każdy. W sumie odebrać można do 250 zł w formie e-kodu na zakupy w sieci sklepów Biedronka.

Akcja trwa do 21 października 2019 r.

Bank Pekao promuje terminale płatnicze.

Cel akcji jest prosty – Bank Pekao chce promować terminale płatnicze, podając przy tym kilka istotnych argumentów. Po pierwsze, posiadanie terminala zwiększa liczbę klientów. Konsumenci w Polsce ochoczo płacą za pomocą kart płatniczych i pokochali płatności zbliżeniowe. Według danych Narodowego Banku Polskiego aż 84,8 proc. kart płatniczych będących w obiegu w Polsce pod koniec I kwartału 2019 r, to karty oferujące płatności zbliżeniowe. NBP podaje również, że w Polsce dostępnych jest 822 tys. terminali obsługujących ten typ płatności. Co istotne stanowiły 100 proc. ogólnej liczby terminali. Innymi słowy: praktycznie każdy terminal w Polsce obsługuje płatności zbliżeniowe

Pekao promując terminale zwraca również uwagę na kilka innych atutów z punktu widzenia przedsiębiorcy. Według badań, klienci płacący kartą są w stanie wydać więcej. Tego typu transakcje zapewniają też bezpieczeństwo i pozwalają na oszczędzenie czasu, bo osoba prowadząca biznes nie musi wpłacać gotówki w oddziale, a pieniądze trafiają bezpośrednio na konto. Terminale oferują również dodatkowe usługi, na których posiadacz terminala może zarobić.

* Tekst powstał we współpracy z Pekao.

Dołącz do dyskusji