Klienci PKO Banku Polskiego mogą podpisać umowę na dostawę gazu zdalnie. Dzięki usłudze mojeID

Artykuł/Bankowość 05.06.2019
Klienci PKO Banku Polskiego mogą podpisać umowę na dostawę gazu zdalnie. Dzięki usłudze mojeID

Klienci PKO Banku Polskiego mogą podpisać umowę na dostawę gazu zdalnie. Dzięki usłudze mojeID

Obsługująca blisko 7 mln klientów spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny to pierwszy w Polsce podmiot komercyjny, który dołączył do mojeID jako dostawca usług. Wystarczy tylko potwierdzić swoją tożsamość w iPKO – serwisie PKO Banku Polskiego, i już nie trzeba skazywać się na numerki i kolejki.

Usługa mojeID pozwala na przeniesienie do cyfrowego świata wielu procesów, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi, urzędzie lub umawiania się z kurierem. Z kolei e-Tożsamość to cyfrowy odpowiednik dokumentu tożsamości, który pozwala online potwierdzić dane.

Jako największy bank w kraju i lider w dziedzinie innowacji wdrożyliśmy kolejny produkt podnoszący poziom cyfryzacji społeczeństwa. mojeID zapewnia wygodny dostęp do usług online kilku milionom naszych klientów internetowych. Nie ma rozwoju cyfrowych usług komercyjnych i publicznych bez cyfrowej tożsamości. Z mojeID identyfikacja przebiega sprawnie i bezpiecznie. Wykorzystanie danych potwierdzających tożsamość – analogicznych, jak w bankowości elektronicznej – to bardzo duża wygoda dla internautów – przekonuje Adam Marciniak, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

mojeID pomoże podpisać umowę na dostawę gazu bez wychodzenia z domu.

Teraz z tych dogodności będą mogli skorzystać wszyscy chcący korzystać z usług i ofert PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. To pierwszy podmiot komercyjny, który dołączył do mojeID jako dostawca usługi. Z kolei PKO Bank Polski w tym całym procesie pomoże w identyfikacji i potwierdzaniu danych poszczególnych klientów.

Chcemy być bliżej naszych klientów i zapewniać im coraz lepsze i najnowocześniejsze narzędzia do korzystania z naszych usług online. Uruchomienie zawarcia nowej umowy przy wykorzystaniu mojeID i jej zdalna obsługa poprzez nasz serwis eBOK to przede wszystkim olbrzymia wygoda dla naszych Klientów. Warto dodać, że jesteśmy jedną z pierwszych firm energetycznych w Europie, które oferują tego typu możliwość. Naszym głównym celem jest kształtowanie w świadomości klientów pozytywnego obrazu PGNiG jako firmy podążającej za najnowszymi trendami. Uważnie obserwujemy jak dynamicznie zmienia się nasze otoczenie rynkowe i w jaki sposób zmieniają się nawyki konsumenckie. Analizujemy trendy w okresie następnych 5, 10, 15 lat i szukamy nowych form dostępności dla klienta oraz poprawy jakości obsługi. Idea PGNiG otwartego dla klientów przez 24 godziny właśnie staje się faktem – mówi Henryk Mucha, prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

Podpisz umowę gazową zdalnie – jak to działa?

Odwiedzając stronę PGNiG Obrót Detaliczny w poszukiwaniu umowy na dostarczanie paliwa gazowego będziemy przekierowani do serwisu iPKO. Tam potwierdzamy swoją tożsamość. Dzięki temu zaraz potem możemy korzystać z dobrodziejstwa serwisu samoobsługowego ebok.pgnig.pl. Ten pozwoli na dokonanie wielu formalności, jak chociażby właśnie podpisanie nowej umowy zdalnie, bez konieczności udawania się do punktu i rezerwowania miejsca w elektronicznej kolejce.

Według Krajowej Izby Rozliczeniowej, która wraz z PKO Bankiem Polskim pracowała nad usługą mojeID, to idealny przykład, jak system e-Tożsamości z partnerami powinien naprawdę funkcjonować.

mojeID to odpowiedź na potrzeby sektora bankowego, usługodawców oraz samych klientów, którzy zyskają łatwy dostęp do wielu usług online. Wdrożenie produkcyjne mojeID w PKO Banku Polskim i PGNiG Obrót Detaliczny to przykład realizacji naszej strategii udostępniania ekosystemu zaawansowanych i bezpiecznych rozwiązań cyfrowych dla polskich firm i konsumentów – potwierdza Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR.

Aktualizacja

mojeID już też dla klientów ING Banku Śląskiego.

O podobnych udogodnieniach dla swoich klientów, za pomocą usługi mojeID, poinformował właśnie ING Bank Śląski.

Współcześnie wszystko kręci się wokół cyfryzacji i technologii, również w bankowości. Klientów jednak nie interesują technologie jakie stosujemy, ani systemy czy rozwiązania. Dla nich ważne jest jak to działa. Ma być prosto, szybko, wygodnie i bezpiecznie. W ING proponujemy właśnie takie rozwiązania. Wdrożenie mojeID to duże udogodnienie dla naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że rozwiązanie to ma duży potencjał, aby stać się wiodącym sposobem zdalnej weryfikacji tożsamości dla wielu podmiotów komercyjnych – uważa Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.

Dołącz do dyskusji