Zabójca nie do zatrzymania dostanie grę na PC i konsole. John Wick Hex jest czymś innym, niż się spodziewacie

Recenzja/Gry 09.05.2019
Zabójca nie do zatrzymania dostanie grę na PC i konsole. John Wick Hex jest czymś innym, niż się spodziewacie

Zabójca nie do zatrzymania dostanie grę na PC i konsole. John Wick Hex jest czymś innym, niż się spodziewacie

Trzech drabów z bronią palną. Temu na lewo łamiesz rękę. Tym na prawo zasłaniasz się przed kulką, a następnie sam oddajesz strzał w bandziora pośrodku. Skręcasz kark swojej żywej tarczy i ruszasz naprzód. Czysto. W grze John Wick Hex podobna sytuacja nie będzie rozgrywana jak w filmowej produkcji akcji. Tytuł jest bowiem… strategią.

Uwielbiany przez miłośników popcornowego kina akcji John Wick otrzyma własną grę. Za jej produkcję odpowiada Lionsgate Games – studio podległe wytwórni filmowej, które ma na swoim koncie m.in. mobilną bijatykę Power Rangers: Legacy Wars. Tym razem deweloperzy wezmą się za bardziej rozbudowany i ambitny projekt, który docelowo ma trafić na komputery osobiste z systemami Windows oraz MacOS, a także najnowsze konsole.

John Wick Hex nie będzie jednak grą akcji, a strategią opartą na podejmowaniu szybkich decyzji.

Wyrwać broń czy skręcić kark? Najpierw zaatakować tego na lewo czy tego na prawo? Użyć broni palnej, a może wbić nóż w tors? To właśnie dylematy, przed którymi staniemy podczas rozgrywki w John Wick Hex. Gracze otrzymają szeroką paletę możliwości, ale tylko część z nich zagwarantuje skuteczność. Skuteczność jest z kolei potrzebna tak samo jak tlen, ponieważ na życie Wicka czyha cały półświatek zabójców na zlecenie.

Sami twórcy nazywają swój projekt szachami z choreografią walki. Producenci obiecują, że w John Wick Hex każdy nasz ruch będzie miał znaczenie, a każda nasza decyzja zaowocuje w ważne konsekwencje. Tutaj nabój jest na wagę złota, a przeładowanie magazynka zajmuje cenny czas. Dlatego chociaż gra orbituje wokół przemocy i zabójstw, gracz będzie musiał wysilić mózgownicę, by wygrać nierówni walki.

Aby sekwencje akcji były odpowiednio filmowe, ekipa Lionsgate Studios współpracowała z choreografami oraz kaskaderami z planu najnowszego kinowego Johna Wicka. Gra nie będzie jednak wierną adaptacją filmu. Produkcja ma poszerzać uniwersum płatnych zabójców, dodając do niego nowe wątki i postaci. Za jej jakość odpowie ściągnięty do Lionsgate Mike Bithell – twórca popularnej produkcji niezależnej Thomas Was Alone.

Komputerowy John Wick Hex włącznie na platformie Epic Store.

Interaktywne przygody Wicka dołączają do grona komputerowych gier na wyłączność dla sklepu Epic Store. Oznacza to, że produkcja nie będzie dostępna na innych platformach cyfrowej dystrybucji, takich jak Steam czy GOG.com. Oficjalna data premiery Heksa wciąż nie jest jeszcze znana. Wiadomo za to, że gra pojawi się na targach E3 2019 w Los Angeles.

Dołącz do dyskusji