WYNIKI: Modern Warfare Remastered w PS Plus to okazja do zastanowienia się, jaki ma być następny Call of Duty

Lokowanie produktu/Gry 03.04.2019
WYNIKI: Modern Warfare Remastered w PS Plus to okazja do zastanowienia się, jaki ma być następny Call of Duty

WYNIKI: Modern Warfare Remastered w PS Plus to okazja do zastanowienia się, jaki ma być następny Call of Duty

Do 1 kwietnia posiadacze abonamentu PS Plus mogą pobrać bez dodatkowych kosztów gry Call of Duty: Modern Warfare Remastered oraz The Witness. To dobra okazja, aby zastanowić się, jaki powinien być następny CoD. No i przy okazji rozdać kilka KoDów aktywujących roczny abonament PS Plus dla naszych czytelników.

[AKTUALIZACJA] – WYNIKI KONKURSU

Potwornie żałujemy, że mamy tylko trzy kody do rozdania. Na miesięczny abonament PS Plus zasługuje znacznie więcej uczestników konkursu. Niestety, musieliśmy wyłonić zwycięzców. Oto oni:

Jędrzej Felczak

Najnowsza odsłona kultowej serii Call of Duty powinna zostać umiejscowiona w gęstej i bardzo niebezpiecznej wietnamskiej dżungli. Różnorodność przeprowadzanych tam operacji gwarantowała by kampanię dla pojedynczego gracza o bardzo zróżnicowanym profilu rozgrywki. Mielibyśmy bogaty przekrój misji – od nocnych rajdów komandosów polegających na destrukcji punktów istotnych militarnie bądź gospodarczo, przez samotne akcje zwiadowcze przeprowadzane głęboko za linią frontu w mrokach nieznanej amerykańskiemu żołnierzowi dżungli, po wykorzystanie ciężkiego sprzętu w przestrzeni powietrznej podczas licznych nalotów dywanowych, aż do otwartej, brutalnej walki z nieprzewidywalnym, dobrze uzbrojonym przeciwnikiem.

Echem odbijał by się strach przed eskalacją konfliktu. Istotne byłoby ukazanie przerażającej skuteczności Wietkongu, który walczył na w pełni znanym sobie terenie. Ciekawym elementem byłoby również dotknięcie tematu zespołu stresu pourazowego, więc ukazanie działań wojennych w retrospektywnej formie, przeplatane z trudami w odnalezieniu się na nowo w codziennym życiu bohatera po powrocie z frontu. Twórcy mogli by zyskać niespotykaną głębie fabularną, protagonista mógłby być dogłębnym portretem i studium człowieka dotkniętego okrucieństwem wojny. W przerywnikach mile widziane byłyby nawiązania do społecznych manifestacji krytykujących wojnę i nawołujących do pacyfizmu.Liczne kontrowersje związane z tym konfliktem mogły by nadać nową głębie grom wojennym, a w połączeniu z świetną oprawą audiowizualną mielibyśmy do czynienia z bardzo immersyjnym i intymnym doświadczeniem.

Dzosef Dzozefiński

Moim pomysłem byłoby przedstawienie akcji z perspektywy osoby, która trafiła do obozu koncentracyjnego w czasie drugiej wojny swiatowej. Najpierw intro i krótki gameplay, by pokazać okrucieństwo Niemców. Nastepnie przez przypadek w ręce bohatera trafia broń. Dzięki temu jest w stanie ubić kilku szkopow i mieć inna broń, nadmiarowa broń możnaby oddawać innym więźniom, przez co mielibyśmy sojuszników w walce. To byłaby pierwsza misja. Druga misja to wydostanie się terenu obozu, gdzie inne jednostki nazistów dowiedzialyby o tym co się stało i wysłały inne oddziały, wraz z postępem mielibyśmy coraz trudniej, bo Niemcy stawialiby przeciwko nam czołgi itp itd.W całości stawialbym na realizm i ludzi którzy nie są doświadczeni w boju i nie znają obsługi np czołgu czy samolotów, tak więc musielibyśmy w trakcie gry jakoś się tego nauczyć lub pod groźba śmierci zmuszać do tego Niemców

Całość gry zakończylbym smutnym akcentem gdzie główny bohater cudem trafia do rodzinnej miejscowości i widzi tam tylko zgliszcza. To byłby też idealny wstęp do drugiej części, z motywem vendetty..

Łukasz Seifert

Rok 2024Świat nadal liże rany po 3 wojnie światowej, sytacja polityczna jest ustabilizowana i nikt nie zdaje sobie sprawy że demony przeszłości mogą jeszcze raz spróbować namieszać w naszym świecie.

Tym demonem okaże się syn Makarova – Aleksander, który będzie chciał podpalić świat jeszcze raz, jednakże nie robiąc tego z miłości do ojczyzny czy ojca, a własnych ambicji.

Jego pierwszym krokiem w tym kierunku będzie wyeliminowanie kapitana Price’a, McMiliana i innych znanych nam towarzyszy z poprzednich części serii, następnie wywołanie wspomnianego wcześniej pożaru poprzez serię ataków terrorystycznych w poszczególnych państwach. Naszym zadaniem będzie ochrona naszych dawnych znajomych oraz powstrzymanie Aleksandra przed zniszczeniem nowo powstałego pokoju.

Gra będzie połączeniem wybuchowego stylu MW2, MW3 jak i bardziej kameralnego stylu pierwszej części cyklu Moder Warfare, tym samym ukazując nam wydarzenia ze strony zwykłego szeregowego żołnierza jak i specjalsa.

Na dodatek ważnych informacji dla fabuły będziemy się dowiadywać w trakcie gry, na podstawie czego zadecydujemy w jaki sposób zakończy się to co zaczęło się w 2011 roku…

Gra będzie nas wysyłać do m.in. Rosji, USA, Azerbejdżanu, oraz co najlepsze Polski:)

A teraz trochę ze strony technicznej:

1. Tryb multiplayer

Będą w nim tryby:

– deatmatch

– capture the flag

– tdm

– operacje polegające na 4ro rundowych starciach które zdecydują w którą stronę przesunie się front, a na ich koniec będziemy musieli obronić tzw. Command post

I pomniejsze tryby tworzone we współpracy twórców z graczami (w tym mój ulubiony prop-hunt:)

Maksymalną ilością graczy będzie tu 62, dostępne też będą odpowiednio dopasowane do map pojazdy.2. Brak/rezygnacja z trybu Battle Royale który siłą rzeczy nie będzie pasował do gry a z drugiej strony jest wg mnie rozwinięciem deathmatch’u3.Co-op – będzie polegał na misjach w stylu One shot one kill, ekstrakcja zakładników oraz totalne zniszczenie czyli akcjach polegających na zniszczeniu np. Baterii plot czy obozu wroga.Oto mój pomysł na grę, mam nadzieję że się spodoba:)

Zwycięzców prosimy o kontakt mailowy pod adresem przemyslaw.pajak@gmail.com razem z dowodem potwierdzającym tożsamość Disqus.

———————-

Modern Warfare to najlepsza strzelanina osadzona we współczesnych czasach, jaka kiedykolwiek powstała. Tytuł był prawdziwym przełomem, tak jak lata temu drugowojenne Call of Duty. Gra oferowała nie tylko kapitalną kampanię dla jednego gracza, ale również niezwykle grywalny moduł wieloosobowy. Multiplayer MW to osobny świat, w którym można było się zatracić na dziesiątki, a nawet setki godzin.

Byłem ciekaw, jak Call of Duty: Modern Warfare Remastered wypadnie z perspektywy czasu.

Będzie tylko lekką przesadą, gdy napiszę, że z CoD: MW jest jak z jazdą na rowerze – tego się nie zapomina na całe życie. Byłem zdumiony, jak bardzo zapadły mi w pamięci mapy trybu wieloosobowego. Od razu przypomniałem sobie lokalizacje dogodnych stanowisk strzeleckich oraz gniazd snajperskich. Pamiętałem drogę na dachy i gzymsy. Wiedziałem, gdzie czaić się na nadbiegających wrogów. Wystarczyło kilka minut walki, abym poczuł sentymentalne uwielbienie dla dawnego modelu rozgrywki.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Jestem zachwycony tym, jak trwały jest podział na strony konfliktu w MWR. Jedna grupa atakuje z północy. Druga z południa. To niemal nie zmienia się przez cały mecz. Nie ma tej gonitwy znanej z nowszych odsłon. Nie ma wchodzenia przeciwnikom na plecy i nie ma ciągłego biegu. Można zając dogodną pozycję, ostrzelać wroga i czekać, aż ponownie wystawi głowę. Jakaż to miła odmiana po wiecznych gonitwach panujących na serwerach nowszych CoD-ów.

Zdałem sobie sprawę, że stare mapy są znacznie bardziej wielokondygnacyjne. Snajperzy mają większe pole do popisu, z kolei do budynków prowadzi mniej korytarzy oraz drzwi. Osaczony gracz może się skutecznie zabarykadować w pomieszczeniu, co we współczesnych odsłonach jest w zasadzie niemożliwe. Dlatego zajmowanie budynków ma sens. Daje przewagę taktyczną. Pozwala na zyskanie dogodnej pozycji. Tak się grało za moich czasów, gdy plecaki odrzutowe oraz bieganie po ścianach nie licowało z poważnymi strzelaninami.

Konkurs: zaproponuj ciekawy pomysł na nowe Call of Duty i zgarnij roczny abonament PS Plus.

Sentymentalna podróż w przeszłość zachęca do myślenia o przyszłości. Jakie powinny być nowe odsłony Call of Duty? Na jakie tryby kłaść nacisk? Jaki okres historyczny wybrać? Kto powinien być bohaterem kampanii? Co z trybem battle royale? Co z ligą e-sportową? To wszystko pytania, na które z chęcią uzyskamy od was odpowiedzi.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Razem z PlayStation Polska organizujemy konkurs, w którym do wygrania są trzy roczne abonamenty PS Plus. Aby zyskać jeden z nich odpowiedz nam na proste pytanie: jaki jest twój pomysł na nowe Call of Duty? Trzej autorzy najciekawszych komentarzy otrzymają kody na 12-miesięczną subskrypcję PS Plus. Wygrani zostaną wyłonieni arbitralną decyzją połączonego jury Spider’s Web oraz PlayStation Polska.

Odpowiedzi w formie komentarzy pod tym wpisem można dodawać do poniedziałku 1 kwietnia, do godziny 23:59. To również moment, do którego CoD: MWR oraz The Witness możecie dodać do swojej biblioteki PS Plus, o ile opłacacie abonament. Zwycięzcy zostaną wyłonieni we wtorek 2 kwietnia, w formie aktualizacji do wpisu, który właśnie czytacie.

Już nie możemy się doczekać, aby przeczytać, jakie są wasze pomysły na kolejne Call of Duty. Jestem przekonany, że wasza fantazja po raz kolejny zwali nas z nóg.

Materiał powstał przy współpracy z marką PlayStation.

Dołącz do dyskusji