Ok, Google, jakie mam saldo na koncie? Klienci ING Banku Śląskiego mogą korzystać z Asystenta Google

Artykuł/Bankowość 10.04.2019
Ok, Google, jakie mam saldo na koncie? Klienci ING Banku Śląskiego mogą korzystać z Asystenta Google

Ok, Google, jakie mam saldo na koncie? Klienci ING Banku Śląskiego mogą korzystać z Asystenta Google

Pomyślnie zakończyły się testy funkcji głosowych aplikacji bankowej Moje ING. Zgodnie z zapowiedzią klienci ING Banku Śląskiego mogą liczyć na pomoc Asystenta Google. Komendy głosowe pozwolą na sprawdzenie stanu konta, czy korzystanie z Blika.

Mija raptem czwarty miesiąc od uruchomienia nad Wisłą Asystenta Google. Dzisiaj z jego pomocą możemy sprawdzić jakość powietrza, czy też zamówić jedzenie.

ING Bank Śląski najpierw testowali komendy głosowe w nowej wersji swojej aplikacji bankowej. A że wszystko poszło zgodnie z planem – teraz udostępnili takie rozwiązanie swoim klientom.

Komendy głosowe w Moje ING mobile.

ING Bank Śląski jako pierwszy bank umożliwia użytkownikom aplikacji mobilnej Moje ING głosową obsługę wybranych funkcji, przy pomocy Asystenta Google – tak zaczyna się informacja prasowa ING Banku Śląskiego na temat umożliwienia klientom używania w bankowości mobilnej komend głosowych.

Funkcje głosowe są dostępne na ekranie, przed zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Za pomocą Asystenta Google można w Moim ING mobile zapytać o wysokość salda, wygenerować kod blik lub wykonać szybki przelew pomiędzy swoimi kontami.

Po wypowiedzeniu frazy „OK Google, wyszukaj saldo w Moje ING mobile” stan konta zobaczymy na ekranie przed zalogowaniem. W ustawieniach aplikacji możemy zdefiniować jak wysokość naszego salda ma nam się prezentować. Są dwie możliwości: albo zobaczymy dokładną kwotę, albo ustawioną wcześniej wartość procentową stanu początkowego.

Podobnie jest w przypadku przelewów między rachunkami użytkownika. Trzeba ustawić wcześniej między którymi rachunkami mają przepływać pieniądze i w jakiej wysokości. Komendy głosowe dotyczące szybkich przelewów mogą dotyczyć kwot 50, 100 lub 200 zł. Pamiętajmy, że Asystent Google jest tu przydatny wyłącznie w przypadku rachunków ING Bank Śląskiego. Nie ma możliwości wydania polecania głosem, by przelać pieniądze na konto innego banku.

Kod Blik ważny 2 minuty.

Komendy głosowe pozwolą nam również wygenerować kod Blik. Jego ważność będzie taka sama jak tego stworzonego ręcznie, czyli dwie minuty. Wystarczy powiedzieć do smartfonu „OK Google, wyszukaj blik w Moje ING mobile” i gotowe.

Wszystkie te funkcje w aplikacji Moje ING mobile od wersji 2.9.2. Obsługa aplikacji Moje ING mobile z wykorzystaniem Asystenta Google jest dostępna na urządzeniach z systemem Android. Minimalna wymagana wersja to Android 5.0.

Dołącz do dyskusji