REKLAMA

Spersonalizowane pudełka to dobry biznes. Packhelp (zapakuj.to) pozyskał blisko 40 mln zł inwestycji

Projektowanie opakowań i zamawianie ich niewielkich wolumenów jeszcze nigdy nie było tak proste. Zajmuje się tym polskie zapakuj.to, znane za granicą jako Packhelp. Startup właśnie ogłosił jedną z największych inwestycji w regionie.

18.03.2019 08.02
Spersonalizowane pudełka to dobry biznes. Packhelp (zapakuj.to) pozyskał blisko 40 mln zł inwestycji
REKLAMA
REKLAMA

Za nową rundą stoi fundusz White Star Capital, znany m.in. z inwestycji w Dollar Shave Club czy Digg i późniejszych exitów. Pozyskane środki mają pozwolić Packhelp na ekspansję na europejskie rynki, a także poszerzenie portfolio produktów do pakowania.

To już trzecia runda inwestycyjna Packhelp.

Na pierwszą złożyli się polscy aniołowie biznesu, którzy w kwietniu 2017 roku wyłożyli 1,5 mln zł. 13 miesięcy później pojawili się pierwsi inwestorzy zagraniczni, którzy wsparli polski startup kwotą 9 mln zł.

Pieniądze pozwoliły firmie rozwinąć się do 60-osobowego zespołu, który dostarcza opakowania do ponad 30 krajów. Z usług Packhelp korzystają m.in. H&M, Uber, Google, BMW, Wrangler, EA i L’Oreal.

 class="wp-image-905718"
Zespół Packhelp.

Najnowsza runda przynosi pieniądze na kolejnych 40 wakatów. Firma zatrudniać będzie m.in. deweloperów, managerów produkcji, specjalistów od sprzedaży oraz marketingu, którzy będą promować ofertę w siedmiu językach.

Unboxing experience, czyli jedna z przewag w e-commerce.

To właśnie doświadczenie otwierania pudełka stało u podstaw powołania Packhelp do życia przed 4 laty.

Wraz z piątką współzałożycieli stworzyli internetową platformę i aplikację, umożliwiające samodzielne projektowanie i zamawianie własnych opakowań. Bez kontaktu z drukarnią i to już dla 30 sztuk.

 class="wp-image-905721"
Założyciele Packhelp.

Wybór sprowadzał się do prostych i mało estetycznych rozwiązań, a zaprojektowanie czegoś od zera wymagało bardziej specjalistycznej wiedzy i kontaktu z drukarnią. Właśnie ten problem rozwiązuje Zapakuj.to, które potrafi zarabiać nawet na niewielkich wolumenach.

Packhelp nie przynosi jeszcze zysków, ale rynek staje się bardzo konkurencyjny.

REKLAMA

Wyjście ponad kreskę nie jest celem startupu w krótki okresie. Duże koszty mają na razie generować procesy R&D czy marketing. Firma planuje także rozwój działu Packhelp Pro, czyli  rozwiązań szytych na miarę, które tym razem przeznaczone będą dla zamówień o wysokich wolumenach.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA