Polskie kina dały klientom darmowe WiFi. Teraz będą w nim wyświetlać reklamy

News/Biznes 15.03.2019
Polskie kina dały klientom darmowe WiFi. Teraz będą w nim wyświetlać reklamy

Polskie kina dały klientom darmowe WiFi. Teraz będą w nim wyświetlać reklamy

Nie istnieje coś takiego jak darmowe obiady – miał mawiać guru wolnorynkowców, Milton Friedman. I ta zasada po raz kolejny znajduje swoje odzwierciedlenie. Sień kin Cinema City najpierw dała swoim klientom darmowe WiFi, a teraz za pośrednictwem domu mediowego szuka firm, które będą chciały skorzystać z dostępu do ogromnej bazy danych. Czyli naszych smartfonów.

Zazwyczaj, gdy jakaś firma oferuje nam u siebie darmowy internet, stara się przy okazji zareklamować jakąś swoją usługę. W jednej z największych sieci kin w Polsce zdecydowali nieco inaczej – chcą udostępnić powierzchnię, każdemu, kto za to odpowiednio zapłaci.

Cinema Citi Free WiFi – na te darmowe połączenie logują się ponoć 2 miliony klientów miesięcznie. Baza nie do pogardzenia. Dlatego dom reklamy kinowej New Age Media szuka firm chętnych na rozreklamowanie się wśród kinomanów.

A oferta jest całkiem szeroka.

Obejmuje nie tylko nie tylko umieszczenie logo na stronie powitalnej, ale też reklamę w czasie rzeczywistym, przekierowania na strony docelowe i możliwość geolokalizacji kampanii.

Podejrzewam, że chętni na taki deal znajdą się bardzo szybko. Duża grupa odbiorców, której charakterystykę, jak mniemam, da się bardzo łatwo określić, to przecież marzenie dla większości marketingowców. Intuicja podpowiada, że przeciętny klient kina to osoba dość młoda, stosunkowo zamożna i raczej z dużego miasta, co czyni go potencjalnym celem marek z bardzo wielu branż.

Co zostaje klientom kina, którzy nie chcą zostać sprzedani w kampanii reklamowej? No cóż, w oczekiwaniu na film zawsze można korzystać z komórkowego internetu. Bo naprawdę nie ma darmowych obiadów.

Dołącz do dyskusji