Wyniki: Wymyśl idealny sequel gry wideo i wygraj abonament PS Plus

Lokowanie produktu/Gry 29.01.2019
Wyniki: Wymyśl idealny sequel gry wideo i wygraj abonament PS Plus

Wyniki: Wymyśl idealny sequel gry wideo i wygraj abonament PS Plus

PS Plus to abonament dla konsol PlayStation, który umożliwia granie przez sieć oraz przechowywanie stanów zapisu w chmurze. PS Plus pozwala także pobierać nowe gry bez dodatkowych opłat. Razem z PlayStation Polska mamy do rozdania kilka rocznych kodów na tę usługę. Wystarczy odpowiedzieć w komentarzu na proste, ale rozbudzające wyobraźnię pytanie.

[AKTUALIZACJA] – WYNIKI KONKURSU

Musimy przyznać, że jesteśmy zachwyceni. Autentycznie zachwyceni. Zgłoszone pomysły na gry przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Przy opisach kilku pomysłów autentycznie śmialiśmy się w głos, z kolei w zdecydowaną większość proponowanych produkcji sami byśmy z ogromną chęcią zagrali. Trudno się dziwić, że Polska wyrasta na europejską kolebkę gier wideo, skoro to właśnie tutaj kiełkują tak fantastyczne pomysły. Szczere gratulacje dla wszystkich uczestników, razem z PlayStation Polska zginamy się w pas.

Potwornie żałujemy, że mamy tylko trzy kody do rozdania. Na miesięczny abonament PS Plus zasługuje znacznie więcej uczestników konkursu. Niestety, musieliśmy wyłonić zwycięzców. Oto oni:

SOMA: EKSPERYMENT
BAR4FOX

SOMA to produkcja która oprócz ciężkiej atmosfery i charakteru
horroru przede wszystkim stawia na opowiedzenie historii i zadanie pytania o
ludzkie jestestwo i jego prawdziwość w obliczu możliwości przeniesienia
świadomości do świata cyfrowego.

Tym razem wcielili byśmy się w role młodego naukowca pracującego
nad projektem skanów świadomości zapoczątkowanym przez dr Davida Munshi. Akcja
rozgrywa się w innej placówce, podobnej do tej z oryginału, jednak w czasie
jeszcze sprzed „końca świata”. Wszystko wydaje się w idealnym stanie i porządku
jednak zbliżający się koniec powoduje coraz gorsze samopoczucie załogi. jak
odbije się to na ich psychice? Czy szukając sposobu na pogodzenie się ze
zbliżającym się końcem i szukanie granicy wytrzymałości poprzez eksperymenty na
skanach jest moralnie uzasadnione? Czy poddawanie zeskanowanych umysłów różnego
rodzaju eksperymentom myślowym jest moralnie dobre? Czy są to żywe osoby? Może
jednak lepiej szybko to skończyć zamiast bawić się ich życiem?

Jako bohater będziemy mogli początkowo poddawać nasze „króliki
doświadczalne” dylematom więźnia, wagonika itp. urozmaicanym na wiele, często chorych
sposobów. Gracz będzie mógł tutaj wykazać się „boską kreatywnością” niczym w
grze the Sims, gdzie nie jeden z nas zabierał wirtualnym ludziom drabinki do
wyjścia z basenu, zamykał w piwnicy niczym goblińskich niewolników, spalał z
całym domostwem itp.

Co jednak jeśli ktoś w naszej stacji, po kolejnej sesji i
resecie pozwoli skanom zapamiętać swoje doświadczenia i wypuści ich cyfrowe wersje
do głównego systemu stacji? Wówczas rozpęta się prawdziwe piekło gdy owi
oswobodzeni niewolnicy przejmą kontrolę nad budynkami i ciałami dotychczas
pomocnych w pracach robotów. Czy ludzie, w tym nasz bohater, uważający się za „prawdziwych”
będą w stanie podołać zemście i przebrną przez wymyślne próby wcześniej
serwowane wirtualnym odpowiednikom? Czy horror i makabryczny eksperyment z tej
perspektywy nadal będą tak proste do przeprowadzenia jak oglądanie ich z góry?

Dzięki większej wielowątkowości i otwartości fabularnej możliwa
będzie większa regrywalność tytułu gdy za każdym razem możliwe były by inne
eksperymenty i niebezpieczeństwa w „prawdziwej” placówce badawczej.

Główne pytanie brzmi: a co jeśli nasz bohater to tylko
kolejny „mózg w naczyniu” będący elementem większej incepcji? Czy podejmując decyzje
i zbierając okruchy informacji damy rade się tego dowiedzieć i to udowodnić? Co
z tym zrobimy?

Jeśli chodzi o technologie, to gra idealnie sprawdziła by się
w technologii wirtualnej rzeczywistości potęgującej wrażenia! Gogle PlayStation
VR to idealny do tego sprzęt!

Papers, Please – Roadside Picnic
pb

Gratulacje!

Nowoutworzone Ministerstwo Cywilizacji Pozaziemskich wybrało właśnie Ciebie do udziału w wielkim projekcie, który przyniesie naszemu wspaniałemu narodowi nową Złotą Erę.

Chwała Arstoztce!

Zostajesz przeniesiony do posterunku przy Zonie 7, jednej z kilku stref, gdzie dwa miesiące temu
wylądował na krótko pozaziemski statek. Przybysze zostawili po sobie artefakty – przedmioty, których działanie dopiero odkrywamy i choć wiąże się to z nieznanym ryzykiem, mogą one pozwolić Arstoztce na ogromny skok technologiczny. Narastające napięcia w stosunkach z sąsiadującą Kolechią, która od tygodni bezskutecznie żąda dostępu do Zony, wymuszają pośpiech w badaniach.

Głównym obiektem zainteresowań Ministerstwa Cywilizacji
Pozaziemskich są artefakty. Ale wielu widzi w nich szansę na zysk, przez co osiągają
zawrotne ceny na czarnym rynku. Bardzo szybko po lądowaniu wykształciła się
nowa kasta społeczna – stalkerzy. Obecnie otoczeni zabobonnym lękiem, to oni
jako pierwsi weszli do Zony, przedzierając się przez kordon wojsk, które miały
jedynie obserwować, ale nie zapuszczać się w głąb strefy lądowania. W ciągu dwóch
miesięcy znalazło wielu śmiałków, lecz wrócili nieliczni. Opowiadają historie o
śmiercionośnych anomaliach – miejscach, gdzie ziemska nauka przestała mieć
zastosowanie. Teraz stalkerzy, jako jedyni znający Zonę, pracują jako oficjalni
przewodnicy badaczy z Ministerstwa Cywilizacji Pozaziemskich. Oczywiście,
czasami próbują też wynieść artefakt czy dwa dla siebie, sowicie nagradzając za
przymknięcie na to oka. Pojawiają się także pielgrzymi, którzy w pozaziemskich
odwiedzinach widzą boską interwencję. Mówi się też o Złotej Kuli czekającej w
sercu Zony, która podobno spełnia każde życzenie.

Podobno istnieje też grupa fanatyków mających odmienne
zdanie – to diabeł skaził Arstoztke i Zona musi zostać zniszczona. U stalkerów
już można zaobserwować niespotykane mutacje – złote futerko na całym ciele, zalążki
telepatii… A ludzie polegli w Zonie także czasem wracają jako fantomy –
nieszkodliwe wskrzeszone ciała, rzekomo pozbawione duszy.

A Kolechia nie śpi! Jej agenci również próbują się przedrzeć
na zakazany teren lub przekonać chciwych stalkerów do współpracy.

Ty jesteś strażnikiem na jedynym punkcie kontrolnym przy
wejściu do Zony. Chronią cię zastępy wojsk, ale to ty decydujesz, kogo przepuścić
do Zony. Albo komu pozwolić z niej wyjść…

Yakuza GAIJIN
GrayNoName

Akcja toczy się niedługo po części yakuza kivami. Nasz protagonista po zakończeniu przygód z poprzedniej części i otwarciu swojego umysłu na to jak rzeczywiście wyglądają podwaliny organizacji, postanawia wyplenić wszelkie ogniska zła w postaci osób podburzajacych członków niższego szczebla. W trakcie ogarniania sytuacji, na jaw wychodzą kulisy zniknięcia Yumi w poprzedniej części. To co z początku wyglądało na porwanie (w poprzedniej części), teraz z biegiem fabuły zaczyna układać się w całość i ujawnia jak zepsutą i perfidną osoba jest “najbliższa” przyjaciółka głównego bohatera.

Pomimo ukartowania swojego porwania i udziału w zniknięciu 10mld jenów, jakimś cudem udało jej się pozostać nienakrytą na swych występkach. Teraz gdy Yumi zbudowała wokół siebie potężna siatkę podległych jej osób, nasz bohater stara się przemówić jej do rozsądku, a następnie – gdy wszelkie próby naprostowania jej sposobu myślenia zawodzą – robi coś czego sam się wstydzi. Wiedząc że przez lata gdy nie zwracał na nią uwagi, stała się potężną osobą, prosi o przysluge szefa nowojorskiej/włoskiej mafi. Wie że tylko z jego pomocą może obalić tyrana za którego kiedyś dałby odciąć rękę. (Wątek bossa mafii nowojorskiej/włoskiej wrzucony, ponieważ gracze byliby ciekawi nowych lokacji, oraz chętniej sięgnęliby po tytuł gdyby akcja – chociaż częściowo – toczyła się w świecie który znajdą na codzień – jakby nie było dla większości Japonia to egzotyka ;).

W ostatniej chwili gdy imperium Yumi klęka pod naporem koalicji Kazumy, zwraca się ona w bezpośredniej prośbie błagając o ostatnia szansę. Gracz staje przed ostatecznym wyborem czy jej udzielić czy nie. Jeśli postanawia dać szansę – Yumi w ostatniej scenie daje znać graczowi że kolejny raz użyła swych aktorskich zdolności, czego nie dostrzega Kuzuma przez co ginie z rąk swej dawnej przyjaciółki. Końcowe ujęcie ukazuje piękny zachód słońca przerywany krzykami ludzi, strzałami z broni i typowymi dźwiękami dla niebezpiecznego, nocnego miasta. W drugim wypadku w ostatniej scenie (moment przed tym jak główny bohater wykona egzekucję) Yumi zrywa się i próbuje ucieczki przez okno. Niestety w emocjach źle przekalkulowała możliwości ucieczki tą drogą w efekcie czego ląduje na bruku i po krótkim czasie umiera. Kamera pnie się w górę pokazując wschód słońca dający nadzieję na przyszłość. Tytuł odnosi się do osoby bliskiej która tak naprawdę okazała się obca. Znając życie, jest na to jakieś określenie, niemniej nie mogłem znaleźć nic trafniejszego.

Zwycięzcom gratulujemy i prosimy o wysłanie swoich danych e-mail na kontakt przemyslaw.pajak@gmail.com


W ciągu ostatnich miesięcy w ramach usługi PS Plus mogliśmy pobrać takie gry na PlayStation 4 jak SOMA, Yakuza Kiwami, Bulletstorm: Full Clip Edition, God of War III Remastered, Mafia 3 czy Steep. Jakość biblioteki gier PS Plus systematycznie rośnie i będzie rosła, wraz ze zbliżającym się odcięciem od usługi coraz mniej potrzebnych produkcji na PS3 oraz PS Vitę.

Chcemy rozdać wam kody na roczny abonament PS Plus.

Redakcja Spider’s Web razem z PlayStation Polska ma przyjemność zaprosić was do wspólnego konkursu. Mamy do rozdania trzy kody aktywacyjne PS Plus na okrągły rok trwania usługi. Kody można wykorzystać zarówno na konsoli PlayStation 4, jak również na konsolach PlayStation 3 oraz PlayStation Vita.

Sieciowy abonament na pewno się przyda. Zwłaszcza, że lada moment swoją premierę będzie miało nastawione na kooperację Anthem od studia BioWare. Nie można również zapomnieć o The Division 2 od Ubisoftu, a także pierwszoosobowej strzelaninie Far Cry New Dawn tego samego wydawcy. Moduł sieciowy w Far Cry 5 był naprawdę rozbudowany i liczę, że producenci pójdą za ciosem.

Aby zdobyć abonament PS Plus, wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie.

Chcielibyśmy, abyście w komentarzach pod tekstem opisali nam, jak powinien wyglądać wymarzony sequel gry wideo, która pojawiła się w ofercie PS Plus w przeciągu dwóch ostatnich miesięcy (oferta na styczeń 2019 oraz grudzień 2018). Popuśćcie wodze fantazji. Pokażcie nam swój pomysł na fikcyjny świat, na fabułę, może na jakieś nowe elementy rozgrywki. Czytelnicy Spider’s Web wielokrotnie udowodnili, że czego jak czego, ale wyobraźni oraz wiedzy na temat gier wideo im nie brakuje. Dlatego tym bardziej nie mogę się doczekać waszych odpowiedzi.

Na wasze pomysły czekamy do niedzieli 27.01.2019 r. do godziny 23:59. Po tym czasie wątek zostanie zamknięty, a redakcja Spider’s Web razem z PlayStation Polska podejmie arbitralną decyzję wyłaniającą zwycięzców. Z tymi będziemy się kontaktowali za pośrednictwem skrzynek e-mail przypisanych do konta Disqus. Tego samego, za pośrednictwem którego komentujecie treści na SW. Dlatego upewnijcie się, że wasz profil posiada przypisany poprawny adres skrzynki elektronicznej.

Rozwiązanie konkursu oraz podanie wyników nastąpi we wtorek 29.01.2019 r. Życzymy wam powodzenia i już nie możemy się doczekać waszych komentarzy.

Partnerem konkursu jest PlayStation Polska.

Dołącz do dyskusji