Nazwa.pl rozpoczyna wielki Program Partnerski. Każda polecona usługa to aż 50 proc. prowizji dla klienta

Nazwa.pl rozpoczyna wielki Program Partnerski. Każda polecona usługa to aż 50 proc. prowizji dla klienta

Nazwa.pl rozpoczyna wielki Program Partnerski. Każda polecona usługa to aż 50 proc. prowizji dla klienta

Nazwa.pl chwali się, że rozpoczyna największy domenowo-hostingowy program partnerski w Polsce. Firma oddaje klientom aż 50 proc. prowizji od każdej usługi zawartej przez system rekomendacji. Liczba prowizji jest nieograniczona, z kolei środki są wysyłane już w 24h od zaksięgowania wpłaty. Szukamy haczyków tego programu.

Zasady są proste. Nowi oraz dotychczasowi klienci nazwa.pl będą otrzymywać aż 50 proc. prowizji za każdą usługę wykupioną z ich polecenia. Osoba/firma zamawiająca usługę wpisuje w formularzu login użytkownika polecającego, a ten dostaje przelew ze środkami w 24 godziny od zaksięgowania transakcji. Do tego nazwa.pl wypłaca jednorazowo 100 zł za polecenie każdej nowej firmy.

Opiszmy to na przykładzie. Znajomy posiadający małą firmę usługową chce skorzystać z naszej rekomendacji. Właściciel salonu fryzjerskiego decyduje się na firmową pocztę Mail Cloud Pro za 600 zł rocznie oraz hosting Active Cloud Biznes za 800 zł rocznie. Gdy znajomy finalizuje transakcję z nazwa.pl, my jako osoba polecająca otrzymujemy: 100 zł za polecenie nowej firmy + 300 zł jako prowizja za pocztę + 400 zł jako prowizja za hosting. Łącznie daje to 800 zł za samo polecenie.

Teraz najlepsze: prowizja należy się polecającemu również za przedłużenie usługi nowego klienta.

Jeżeli po 12 miesiącach nasz zaprzyjaźniony właściciel salonu fryzjerskiego zdecyduje się na przedłużenie usług Mail Cloud Pro oraz Active Cloud Biznes, znowu otrzymamy prowizję. Według Programu Partnerskiego nazwa.pl pierwsze przedłużenie usługi to dodatkowa prowizja na poziomie 50. proc, z kolei drugie to prowizja na poziomie 25 proc. Dla powyższego przykładu byłoby to odpowiednio 700 zł oraz 350 zł. Sumując wszystkie okresy, łączna kwota za przykładową rekomendację naszego fryzjera wynosiłaby 1850 zł, rozłożone na trzy przelewy w ciągu trzech lat.

Pełen cennik prowizji za usługi nazwa.pl znajdziecie w tym miejscu. Warto dodać, że prowizja zawsze wynosi 50 proc. (lub 25 proc. przy drugim przedłużeniu). Im droższy pakiet, tym większy zysk dla osoby rekomendującej. Co świetne, nazwa.pl w żaden sposób nie limituje liczby rekomendowanych usług. Jeśli nowy klient zamówi domenę, pocztę, hosting, obsługę WordPressa, wizytówkę, VPS NVMe, certyfikat SSL i DNS Anycast, otrzymamy prowizję za wszystkie te pakiety.

Nazwa.pl nie limituje także liczby użytkowników, którzy mogą korzystać z naszej rekomendacji. Przeciwnie – motywuje do kolejnych rekomendacji, wypłacając dodatkowe 100 zł od każdej nowej firmy.

Z okazji Programu Partnerskiego nazwa.pl organizuje konkurs z gwarantowanymi nagrodami.

Każdy polecający może wziąć udział w konkursie. Do wygrania są urządzenia elektroniczne: MacBook Air, iPad Pro oraz iPhone XS. Do tego każdy polecający otrzymuje kartę podarunkową CDA Premium na 3 miesiące za pierwsze polecenie firmy. To nagroda gwarantowana niezależna od losowania urządzeń firmy Apple.

Jeśli chcesz wziąć udział w Programie Partnerskim nazwa.pl, wejdź pod ten adres internetowy. Do udziału w Programie Partnerskim nie jest wymagane prowadzenie działalności gospodarczej. Jeśli twoje konto jest założone na dane osoby fizycznej, również możesz zarabiać uczestnicząc w Programie.

Program Partnerski w nazwa.pl

*Materiał powstał we współpracy z marką Nazwa.pl.

Dołącz do dyskusji

Możliwość komentowania jest wyłączona.