Service Jam, czyli Bank Pekao S.A. zaprasza na warsztaty projektowania przyszłości

Service Jam, czyli Bank Pekao S.A. zaprasza na warsztaty projektowania przyszłości

Service Jam, czyli Bank Pekao S.A. zaprasza na warsztaty projektowania przyszłości

Od 7 do 9 grudnia Bank Pekao S.A. organizuje warsztaty Service Jam ukierunkowane na zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów. Grupa 30 młodych ludzi podzielonych na interdyscyplinarne zespoły będzie pracować nad koncepcją bankowego oddziału przyszłości.

Podczas warsztatów spotkają się specjaliści z różnych obszarów, takich jak: user experience, service design, architekci i projektanci wnętrz, pasjonaci design thinking oraz miłośnicy nowych technologii. Udział w Service Jam jest bezpłatny, a na twórców najciekawszych rozwiązań czekają atrakcyjne nagrody.

To już kolejna inicjatywa Pekao mająca na celu przyciągnięcie jak największej liczby młodych, kreatywnych osób i stworzenie im warunków do efektywnej burzy mózgów na temat rozwoju bankowości oraz zmieniających się oczekiwań użytkowników.

Service Jam ma pomóc zaprojektować przyszłość.

Uczestnicy warsztatów Service Jam spróbują odpowiedzieć na pytania dotyczące przyszłości placówek banku np.: jaką rolę będzie w przyszłości spełniał oddział; jak budować unikalne relacje z klientami; jak podkreślić wyjątkowość miejsca; jak powinny wyglądać poszczególne strefy i czy nadal będą to te same strefy co obecnie? Efekty ich pracy będą oceniane przez ekspertów Banku Pekao, którzy na co dzień zarządzają placówkami oraz budują doświadczenie klienta.

Chcemy by dla banku efektem końcowym pracy były możliwe do wdrożenia pomysły na przestrzenie, w których klienci banku będą czuli się pewnie i komfortowo. Przestrzenie interaktywne, nowoczesne, odpowiadające wyzwaniom jakie stawia przed nami cyfrowa transformacja w bankowości – przekonuje Jan van der Saar, szef Laboratorium Innowacji Banku Pekao SA, odpowiedzialnego za organizację wydarzenia.

Warsztaty są ważnym elementem myślenia banku o przyszłości i zrozumienia zmieniających się oczekiwaniach klientów.

Głównym celem Service Jam jest wykorzystanie wiedzy i doświadczenia młodych specjalistów do wspólnego zastanowienia się, jak ewoluować będą oczekiwania klientów, co będzie dla nich ważne i jaką rolę może pełnić w przyszłości placówka banku. Zespoły będą projektować oddziały, jakie pojawią się w niedalekiej przyszłości. Pomogą im badania i inspiracje, którymi zostaną zasileni przez ekspertów. Część wypracowanych pomysłów zapewne będzie możliwa do szybkiego wdrożenia, jednak większy nacisk położony zostanie na stworzenie zupełnie nowych koncepcji, które zostaną wprowadzone do nowych modeli placówek.

Tak naprawdę tym warsztatami wspieramy proces myślenia nad wizją nowego oddziału bankowego, który ma się diametralnie różnić od tego znanego nam wszystkim dzisiaj. Nie wiem czy ma bardziej przypominać przyjemną kawiarnię czy naszpikowane technologią futurystyczne pomieszczenie. Najważniejsze dla nas jest, aby odpowiadać na realne potrzeby klienta i ułatwiać mu kwestie związane z bankowaniem. Nie zapominamy również o tym, że powinni się czuć tam dobrze oraz by wizyta w placówce była dla nich unikalnym pozytywnym doświadczeniem – tłumaczy Wojciech Krywult, odpowiedzialny w Pekao za współpracę z partnerami strategicznymi.

Kreatywny weekend i ciekawi ludzie.

Service Jam zaczyna się w piątek, 7 grudnia, o godz. 18 i potrwa do godzin popołudniowych w niedzielę 9 grudnia. Przez cały weekend interdyscyplinarne zespoły wspierane będą przez doświadczonych trenerów. Biorąc udział w warsztatach można poznać najnowsze trendy, wykorzystać przydatne narzędzia oraz spotkać ciekawych ludzi. Warto razem z zespołem pracować na wspólny sukces. Na wszystkich uczestników czekają upominki, a zespół, którego pomysł zostanie najlepiej oceniony, otrzyma nagrodę główną w wysokości 5 tys. zł. 

Warsztaty to unikalna okazja na zderzenia kompetencji i doświadczeń oferowanych przez ekspertów banku ze świeżością podejścia oraz unikalnymi pozabankowymi doświadczeniami uczestników. Bardzo wierzę, że stworzy to mieszankę eksplodującą niebanalnymi i bardzo świeżymi pomysłami, która pozwoli z jednej strony na stworzenie unikalnych i wychodzących naprzeciw młodym klientom konceptów, a z drugiej strony zapewni świetną zabawę uczestnikom i trenerom – argumentuje Jan van der Saar.

Zgłoś się, jeszcze jest miejsce.

Jeśli masz otwartą głowę, pełną pomysłów i kreacyjne podejście, zwłaszcza do obsługi klienta i finansów jutra, a do tego chcesz w ciekawy sposób spędzić czas i poznać inne kreatywne osoby – to okazja w sam raz dla Ciebie. Aby wziąć udział i pomyśleć o koncepcji placówki przyszłości należy wypełnić formularz dostępny tutaj.

 

* Artykuł powstał przy współpracy z Bankiem Pekao S.A.

Dołącz do dyskusji

Advertisement