Nowy sezon bankowości. Alior Bank rusza z kampanią reklamową w mediach społecznościowych

Artykuł/Bankowość 27.11.2018
Nowy sezon bankowości. Alior Bank rusza z kampanią reklamową w mediach społecznościowych

Nowy sezon bankowości. Alior Bank rusza z kampanią reklamową w mediach społecznościowych

Agencja PZL, we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions, przygotowała krótkie i dynamiczne spoty do wykorzystania na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Tak Alior Bank rusza z nową kampanią promocyjną.

Banki, jeszcze przed wdrażaniem unijnej dyrektywy PSD2, która mocno zmodyfikuje rynek finansowy, dwoją się i troją, żeby pokazać klientom, że to oni, a nie konkurencja jest zdecydowanie najlepszym wyborem. Instrumentów, którymi mogą nęcić jest sporo. Zwłaszcza teraz – w dobie bankowości internetowej i mobilnej. Związek Banków Polskich podał, że tylko w I kwartale 2018 aktywnych w tych obszarach klientów przybyło o 400 tys. w porównaniu z tym samym okresem sprzed roku.

Muszą dokładnie analizować to w Alior Banku, który właśnie rusza z nową kampanią promująca ich bankowość mobilną i internetową. Od teraz ma być kojarzona przede wszystkim z wygodą, swobodą i elastycznością. Sugerując, że każdy potencjalny klient znajdzie tutaj odpowiednie dla siebie rozwiązania.

Alior Bank rusza z nową kampanią w social mediach.

Kampania Alior Banku ma składać się z krótkich, dynamicznych spotów. Będą sukcesywnie publikowane na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Za ich produkcję odpowiada agencja PZL i krakowskie studio Film Poland Productions. Kolejne filmy mają pokazywać korzyści, z jakimi może liczyć się klient bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku i angażować użytkowników social mediów.

Pierwszy z filmów przedstawia gimnastyczkę, która pokazując na krótkim nagraniu przeróżne figury i rozciągania akcentuje elastyczność – jedną z promowanych propozycji Alior Banku.

Kampania otwiera drzwi dla nowych funkcji.

Alior Bank postanowił skorelować start kampanii promocyjnej wraz z uruchomieniem nowych funkcji w swojej bankowości internetowej i mobilnej. Jedna z nich dotyczy samego logowania do systemu. Użytkownicy Androida mogą teraz robić to bezpiecznie za pomocą odcisku palca. Tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID.

Na tym nie koniec. Androidowcy przy pomocy biometrii nie tylko zalogują się do systemu. Mogą w ten sposób dokonywać autoryzacji przelewów, a także doładowania telefonów, spłaty kart, płatności BLIK.

Sprawdzanie tożsamości z wykorzystaniem biometrii staje się coraz bardziej powszechne, ponieważ czyni identyfikację oraz autoryzację prostszą, wygodniejszą, a nawet bezpieczniejszą. Użytkownik nie musi zapamiętywać wielu haseł i PIN-ów, co bywa uciążliwe – mówi Agata Strzelecka, wiceprezes Alior Banku.

Dołącz do dyskusji

Advertisement