Solorz łączy a2mobile i Premium Mobile. Oferty na razie bez zmian

News/Operatorzy 09.10.2018
Solorz łączy a2mobile i Premium Mobile. Oferty na razie bez zmian

Solorz łączy a2mobile i Premium Mobile. Oferty na razie bez zmian

Stało się to, czego rynek telekomunikacyjny spodziewał się już od kilku miesięcy. Premium Mobile przejmuje markę i klientów a2mobile.

Jak możemy przeczytać w podesłanej informacji prasowej: obaj operatorzy mają podobny model działania i świadczą usługi grupie klientów, których łączą podobne zainteresowania, wartości i zapotrzebowanie na usługi telekomunikacyjne.

Dzięki połączeniu Premium Mobile będzie świadczył usługi prawie 200 tysiącom klientów.

Dla Premium Mobile świetny był zwłaszcza przełom 2017 i 2018 roku, kiedy co kwartał do sieci dołączało ok. 10 tys. osób. Dzięki temu już w połowie obecnego roku operator przebił granicę 100 tys. obsługiwanych kart SIM. Stał się więc nieco większy niż a2mobile, które mogło się pochwalić mniejszą dynamiką wzrostu.

Choć nie znamy jeszcze szczegółów przyszłości marki a2mobile to operator zapewnia, że oferta, cenniki i zasięg sieci pozostaną bez zmian.

Konsolidacja po marcowym przejęciu?

Na początku tego roku Cyfrowy Polsat i jego większościowy właściciel, Zygmunt Solorz, przejęli Premium Mobile. Już wtedy było jasne, że dwie, rozłączne marki o podobnym charakterze mogą być Polsatowi niepotrzebne.

Dziś Cyfrowy Polsat (właściciel Aero 2, czyli a2mobile) zwiększył swoją liczbę udziałów w Premium Mobile do 25 proc. Choć nie zostało to podane, to najprawdopodobniej większościowym udziałowcem cały czas pozostaje firma Solorza spoza Cyfrowego Polsatu.

Co mają do zaoferowania obaj operatorzy?

a2mobile znane jest przede wszystkim ze świetnego pakietu nolimits. Za prawie 20 zł/mc musimy się jedynie pogodzić z lejkiem na prędkość pobierania danych. Premium Mobile specjalizuje się już w abonamentach, w najtańszym z nich za 16,70 zł dostajemy nielimitowane rozmowy i 3 GB internetu. Umowa za 19,90 zł/mc to już 10 GB danych w pakiecie.

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

Advertisement